През май 2018 г. Зоран преминава към екипа на Helpdesk, където работи с екипите на Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина и Сърбия. По-късно, в периода от май 2018 г. до ноември 2020 г., работи като агент в Отдел обслужване на клиенти за Хърватия. Този етап от кариерата му в Отдел обслужване на клиенти на JYSK се оказва изключително динамичен и води до трупането на ценен опит, който значително усъвършенства неговите професионални умения. В продължение на повече от две години и половина той развива широк спектър от компетенции, включително мултитаскинг и работата със CRM система, като същевременно обогатява познанията си за Salesforce, SAP и Puzzel.
Зоран добре си спомня предизвикателния период на локдауна, когато всички магазини са затворени и цялата комуникация с клиентите преминава през Отдел обслужване на клиенти. Въпреки значителното увеличение на броя обаждания и имейли, ясните стратегии на екипа и силният дух на сътрудничество им позволяват да поддържат високо ниво на обслужване. Този опит подчертава значението на адаптивността и работата в екип – умения, които продължават да му носят ползи и в настоящата му роля. Той описва екипа на CSC като страхотен – с непрекъснато позитивна и мотивираща атмосфера, която прави всеки работен ден ангажиращ и вдъхновяващ.
Знанията и уменията, които Зоран е придобил в CSC, се оказват безценни в настоящата му позиция като B2B консултант продажби за JYSK Хърватия. Той има привилегията да участва в изграждането и стартирането на B2B отдела в Хърватия, а по-късно и в Босна и Херцеговина. Като Salesforce администратор и Puzzel superuser, в момента той предоставя и техническа подкрепа на B2B екипите в цялата организация на JYSK, особено през техните ранни етапи на развитие. Това показва как опитът, натрупан в CSC, му е осигурил необходимите технически и ориентирани към клиента умения, за да се отличава в B2B среда и да допринася за по-широкия успех на организацията.
С поглед към бъдещето, черпейки увереност от собствения си път, изпълнен с разнообразен опит и непрекъснато развитие през последните 12 години, Зоран вярва, че възможностите в JYSK са неограничени. Неговото израстване – от продавач-консултант до B2B консултант продажби, с ключовия период, прекаран в CSC за развиване на основни умения – подчертава потенциала за вътрешно кариерно развитие в рамките на JYSK.