Като колега в администрацията ще се занимавате с административната част на входящите поръчки - както онлайн, така и на тези от магазините, поръчки от типа "Бизнес за бизнес" или франчайз, срокове за доставка до клиентите, спазване на изискванията на доставчиците и прехвърляне на складови наличности към други дистибуционни центрове.
Имате голямо влияние върху това клиентът да получи своя продукт, доставен навреме и без дефекти, така че да избере отново да пазарува в JYSK.
Като колега в отдел доставки и връзка с магазините ще работите в тясно сътрудничество с магазините на JYSK, обслужвани от дистрибуционния център, както и с много отдели на компанията разположени в и извън България и с другите дистрибуционни центрове на JYSK. Отделът е отговорен за управлението на графиците и доставките към магазините и за реализацията на планираните кампании през годината.
Този офис се разделя на входящ и изходящ.
В екипа за входящи пратки вие и вашите колеги отговаряте основно за поръчването на контейнери, координиране на доставките с камиони, уреждането на митнически въпроси и комуникацията с нашите външни превозвачи, които влизат в дистрибуционния център.
В изходящия екип вие и вашите колеги отговаряте предимно за планирането на поръчките, които трябва да бъдат натоварени за страните, до които дистрибуционният център доставя стоки.
Вие и вашите колеги отговаряте за преговорите с всички транспортни подизпълнители, които извършват услуги касаещи входящия и изходящ поток на стоки от и за дистрибуционния център, както и за спазването на поетите от тях ангажименти.
Ще имате широк кръг от контрагенти, както в страната, така и в чужбина, което да гарантира навременната доставка на стоките до магазините и клиентите на JYSK. Това ще ви отреди основна роля във веригата на доставки, между магазините, транспортните подизпълнители и ежедневните складови активности.
Като част от отдел за развитие и контрол ще отговаряте за поддръжката и оптимизирането на ИТ системите на дистрибуционния център, като например нашата система за управление на склада и ERP системите.
Ще работите в тясно сътрудничество със склада и администрацията по проекти, насочени към оптимизиране на логистичната верига и документиране на приложимите процеси и процедури.
В отдел "Човешки ресурси" ще работите съвместно с всички отдели и смени в дистрибуционния център. Основните ви отговорности са свързани с развитието, обучението, спаринга на всички управленски нива и благополучието и удовлетвореността на служителите. Работата в отдел "Човешки ресурси" ви дава възможност да надникнете във всички области на дистрибуционния център и да бъдете в разнообразна работна среда.
Станете нашият нов колега в офиса на нашия дистрибуционен център Божурище.
Вижте нашите свободни позиции, като кликнете върху бутона по-долу