Отдел обслужване на клиенти предоставя на Йохана голяма възможност да придобие знания за операциите и рутините в JYSK, тъй като обработката на клиентските запитвания обхваща комуникацията с магазини, логистика, B2B отдел и Комисия за защита на потребителите.
- „Научих се да управлявам множество системи и осъзнах колко бързо мога да се адаптирам към нови неща. Работата ме подготви за бъдещи роли и ми даде увереност да поемам повече отговорности. Станах по-смела и разбрах, че мога да се справя и да успея в много нови предизвикателства. Това, което обичам в JYSK, е гъвкавостта да сменяш роли, силната подкрепа за обучение и готовността на колегите да помагат. Работата в обслужването на клиенти разкри нови силни страни у мен, които преди не бях забелязала.“
Работата в Отдел обслужване на клиенти е укрепила самоувереността на Йохана, устойчивостта ѝ при работа под напрежение и способността ѝ да поема инициативи. Чрез ролята, която заема тя придобива дълбоко разбиране за бизнеса на JYSK и за функциите на различните отдели и партньори.
- „За мен работата в Отдел обслужване на клиенти беше врата към административните роли. След като видях отблизо как протича работата в администрацията и отдел Маркетинг в централния офис – и същевременно те също ме опознаха – беше много по-лесно да кандидатствам за нови позиции. Вече бях част от екипа.“
Йохана е изучавала Медии, а кариера в областта на маркетинга винаги е била нейна мечта. През 2018 г. тя кандидатства и получава нова позиция като Sales and Marketing асистент в отдел Sales & Expansion. В тази нова роля работният ѝ език става английски, а връзките ѝ с международни колеги се укрепват.
- „Най-накрая успях да последвам мечтата си и да работя в област, в която наистина искам. Брошури за кампании, реклами, визуално съдържание – всичко ме възхищаваше. Осъзнах, че това е посоката, в която искам да се развивам.“
През 2020 г. тя направи още една кариерна стъпка, заемайки позицията Social Media & Digital Coordinator, където се фокусира върху дигиталния маркетинг и социалните мрежи.
Фирмената култура на JYSK е впечатлила особено много Йохана, превръщайки първоначално краткосрочната работа в истински кариерен път. Менторството на колеги в Украйна и Швеция също ѝ дава нов поглед върху собствената й експертиза.
- „Изключително удовлетворяващо е да споделя знанията си и да подкрепям другите. Менторството ми отвори нови гледни точки и повиши собствената ми професионална увереност.“
„Никога не съм си представяла, че ще остана тук толкова дълго. Нямах представа колко различни възможности предлага JYSK. През последната година ролята ми се промени значително заради бързото развитие на дигитализацията. Всеки ден имам възможност да се изправям пред предизвикателства. Мечтата ми е да поема още по-интернационална роля, вероятно като мениджър или лидер на екип. Също така съм много заинтересована от възможността да обучавам колеги.“