Skip to main content
Home
  • Магазини
      • Асистент Продажби
      • Отговорник склад
      • Заместник-управител на магазин
      • Стажант-Управител на магазин
      • Управител на магазин
      • Регионален Мениджър
      • Търговски мениджър
      • Кариера в магазините
  • Централен офис
  • Център за обслужване на клиенти
  • Дистрибуционен център
      • Склад
      • Мениджмънт
      • Офис
      • Обучение и развитие
  • JYSK като работодател
      • Разнообразие, равенство, приобщаване
Menu

Магазини

Магазини
Асистент Продажби
Отговорник склад
Заместник-управител на магазин
Стажант-Управител на магазин
Управител на магазин
Регионален Мениджър
Търговски мениджър
Кариера в магазините

Централен офис

Център за обслужване на клиенти

Дистрибуционен център

Дистрибуционен център
Склад
Мениджмънт
Офис
Обучение и развитие

JYSK като работодател

JYSK като работодател
Разнообразие, равенство, приобщаване
СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ

Сътрудник Обслужване на клиенти

2227, Божурище, ул. Ларс Ларсен 1, Bulgaria
Пълен работен ден
Кандидатствай

Сътрудник Обслужване на клиенти

2227, Божурище, ул. Ларс Ларсен 1, Bulgaria
Пълен работен ден

За нашия Отдел Обслужване на клиенти търсим Сътрудник Обслужване на клиенти, който, освен че ще бъде посланик на нашите клиенти, ще бъде и на „първа линия“ в комуникацията с тях, предоставяйки им най-доброто обслужване чрез предпочитаните от тях канали. Като Сътрудник Обслужване на клиенти…

  • Ти си ориентиран към клиентите, изслушваш ги и предлагаш работещи решения според техните нужди
  • Ти си комуникативен и лесно установяваш контакт
  • Ти притежаваш високо ниво на емпатия

Виждаш ли себе си в ролята на Сътрудник Обслужване на клиенти в JYSK? Тогава ти си точният кандидат, когото търсим!

Какво предлагаме

Получаваш възможността да се присъединиш към международна ритейл компания, която има за цел да се превърне в първи избор на кандидатите, търсещи новa работa.

Ние сме динамични, тук твоят глас се чува, твоите усилия се възнаграждават и развитието ти е важно за нас. Освен това, като посланик на JYSK, получаваш:

  • Възможности за развитие посредством отлични обучителни и менторски програми
  • Въвеждащо обучение, за да започнеш кариерата си в JYSK по най-добрия начин
  • Участие във вътрешни фирмени състезания
  • Подпомагащи работата съвременни и модернизирани системи (персонализиран интранет, клиентска база данни)
  • Възможност за работа от вкъщи/хибридно работно време - 2 дни/седмично
  • Социални активности (обучения, тиймбилдинги и др.)
  • Допълнително здравно осигуряване
  • 20% отстъпка при покупки от магазините на JYSK
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв.
  • Бонус за транспорт - 130 лв. (в зависимост от броя работни дни и разстоянието)
  • Плодове и кафе на работното място
  • Безплатно паркомясто
  • Столова за служителите
  • Годишно парти

Какви ще са твоите задължения

Ти ще бъдеш първата точка за контакт на нашите клиенти. В Отдел Обслужване на клиенти на JYSK работните ни дни преминават в обработка на клиентските запитвания, постъпили през различните ни канали за комуникация, установяване на клиентски проблеми, разрешаването им и предотвратяване на бъдещи такива. Ти:

  • Поемаш отговорност за своята работа и намираш решения на клиентските казуси като същевременно предоставяш професионално и компетентно обслужване с позитивно и приятелско отношение.
  • Работиш заедно с колегите си в open space пространство, където можете да си сътрудничите, за да надминавате очакванията на клиента
  • Си част от екип, ориентиран към бързото постигане на цели и способен да се адаптира към различни ситуации
  • Умееш да продаваш и си добър търговец, който допринася за постигането на нашите мисия и цели
  • Обработваш клиентски запитвания по телефон, имейл, чат и социални мрежи

Какво трябва да притежаваш

  • Емпатия – харесва ти да комуникираш с клиентите чрез активно слушане и се стремиш да им съдействаш по най-добрия начин
  • Държиш се професионално и умееш да водиш диалог
  • Разбираш нуждите на клиентите и се съобразяваш с тях, когато им предоставяш решения
  • Харесва ти да работиш в екип, в който с колегите обменяте опит и знания
  • Умееш да приоритизираш и систематизираш задачите си, винаги с Customer first отношение към ежедневните процеси
  • На разположение си за работа на смени от понеделник до събота (1-2 съботи/месечно) с работно време 08.30 – 17.00ч. / 10.30 - 19.00ч. 
  • Притежаваш високо ниво на езикова култура и грамотност на родния ти език. Владеенето на английски език е плюс за твоето международно развитие и за добрата комуникация с колеги от цяла Европа
  • Притежаваш добра компютърна грамотност – умееш бързо да обработваш информация, лесно изучаваш спецификите на работата с нови програми и процедури

Това може да е твоята възможност! Кандидатствай днес!

Процес по подбор в България:

Обработваме кандидатурите навременно и завършваме процеса по подбор, когато сме намерили точния кандидат.

Винаги провеждаме интервюта – за определени позиции може да очакваш различни процедури по оценяване и/или видео интервю, в което да чуем каква е твоята мотивация за позицията.

Кои сме ние

Ние вярваме, че нашите служители са причината за успеха и развитието ни от един магазин през 1979 до повече от 3 000 магазина по целия свят днес. Поради тази причина ние целим да предлагаме нови възможности за развитие в JYSK и да възнаграждаваме усилията на нашите служители. Трите ни фундаментални JYSK ценности – Търговец, Колега и Корпоративен дух – изразяват какво поведение да очакваме един от друг. Ние имаме доверие помежду си и вярваме в делегирането на задачи и отговорната свобода.

JYSK има желание да обхване всеки един служител, без значение от възраст, полова идентичност, раса, сексуална ориентация, физически и ментални способности, етническа принадлежност и опит. Заедно ние осигуряваме своята приобщаваща култура, която окуражава и подкрепя разнообразието сред нашите служители. Защото истинската комбинация от умове, таланти и уникални личности ни правят по-силни като екип.

За повече информация, моля, посетете нашата кариерна страница.

Виж локацията на картата

Кандидатствай
Предложете на приятел
Кандидатствай
Предложете на приятел

Споделете тази обява

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Други позиции в JYSK

Асистент продажби в JYSK Средец, София
bulevard "Istoriya slavyanobalgarska", Sofia, Bulgaria
Асистент продажби в JYSK (град Търговище )
7700, Бул.Сюрен 29 , Търговище , Bulgaria
Senior IT System Administrator
2227, 1, Lars Larsens Street, Bozhurishte, Bulgaria
IT System Administrator
2227, 1, Lars Larsens Street, Bozhurishte, Bulgaria
Управител на магазин в JYSK Казанлък
Ulitsa "23-ti pehoten Shipchenski polk", Kazanlak, Bulgaria
Покажи всички позиции

Контакти

BG_Contact info_new job site

ЮСК БУЛ ЕООД

ул. Ларс Ларсен 1

Божурище, 2227

България

JYSKBG@JYSK.com

Тел. 02/ 474 45 46

BG131470112

Категории

  • Магазини
  • Централен офис
  • Център за обслужване на клиенти
  • Дистрибуционен център
  • JYSK като работодател

Научи повече за JYSK

BG_Contact info_new job site

JYSK.com

JYSK.bg 

Политика за поверителност

Достъпност