Стажант-управител на магазин в JYSK, гр. София
Готов ли си да мотивираш и обучаваш цял един екип в магазин, заедно с твоя Управител на магазин? Да поддържаш добрите резултати на екипа си, търговския им дух и да предоставяш на клиентите ни най-доброто обслужване?
Ако си отговорил с „да“ на горните въпроси, кандидатствай за програмата за развитие – Стажант-управител на магазин в JYSK в София!
Какво предлагаме
Получаваш шанса да се присъединиш в компания за търговия на дребно, която има за цел да стане първият избор на кандидатите, търсещи новa работa.
Според отзиви от наши бивши и настоящи служители, на пазара на труда се класираме сред Топ Работодателите за 2024 година.
Ние сме динамични, тук твоите усилия се възнаграждават и развитието ти е важно за нас. Допълнително като стажант-управител на магазин JYSK, получаваш:
- Възможности за личностно развитие и отговорност – нашата цел е 80% от мениджърите ни да бъдат повишени вътрешно.
 - Петседмична интерактивна програма за обучение, разпределена в рамките на приблизително една година, която обхваща всички области, които трябва да познаваш, за да управляваш магазин на JYSK. Ще имаш професионални треньори от областта на търговията на дребно и човешките ресурси, които ще те подготвят по време на цялата програма.
 - По време на програмата за обучение ще бъдеш нает като стажант-управител на магазин и ще работиш в един от нашите магазини.
 - Вътрешни състезания между магазините с много атрактивни награди
 - Конкурентни бонуси като възнаграждение при постигнати високи резултати
 - Гъвкаво работно време, за да може да съчетаваш работа, семейство и свободно време
 - Допълнително здравно осигуряване
 - Увеличаващ се годишен отпуск между 20-25 дни
 - Подпомагащи работата модерни системи (персонализиран интранет, онлайн система за оплаквания, клиентска база данни)
 - Социални активности (обучения, тиймбилдинги)
 - 20% отстъпка при покупки от магазините на JYSK
 - Ваучери за храна на стойност 200 лв.
 - Плодове и кафе на работното място
 - Годишно парти
 - Периодична вечеря за персонала
 
Какви ще са твоите задължения
- Заедно с Управителя на магазина сте отговорни за оптимизирането на процедурите в него, доброто обслужване и постигането на високи резултати в продажбите
 - Основните ти задължения ще са свързани със седмичните кампании, подхода при продажби и създаването на позитивна и високоефективна работна среда за екипа си
 - Съгласувано с лидерските ценности на JYSK, ти подпомагаш управителя в установяването на добра комуникация, управлението и обучението на екипа в магазина
 - Обучаваш колегите си в разбирането на нуждите на клиентите и осъществяване на допълнителни продажби
 - Не се плашиш от физическа работа и служиш за пример на останалите в продажбите и изпълнението на рутинни задачи в магазина
 - Виждаш се като Управител на свой собствен магазин в бъдеще и си готов да положиш необходимите усилия, за да стигнеш до там
 
Какво трябва да притежаваш
- Лидерски опит, умения да мотивираш и развиваш екип от хора
 - Добри комуникационни умения и да създаваш позитивна работна атмосфера
 - Способност за поемане на отговорност за обслужването на клиенти и за резултатите на екипа си
 - Ти знаеш как да работиш продуктивно: запазваш спокойствие и даваш насоки, дори в стресови ситуации
 - Винаги се стремиш да подобряваш резултатите си и бързо се възстановяваш от неуспехите
 - Харесва ти да продаваш и имаш опит в това
 
Това може да е твоята възможност! Кандидатствай днес!
Процес по подбор в България:
Обработваме кандидатурите навременно и завършваме процеса по подбор, когато сме намерили точния кандидат.
Винаги провеждаме интервюта – за определени позиции може да очакваш различни процедури по оценяване и/или видео интервю, в което да чуем каква е твоята мотивация за позицията.
Кои сме ние
Вярваме, че нашите служители са ключът към успеха ни. В JYSK  се стремим да предлагаме развитие и възможности за израстване и намиране на нови предизвикателства. Откакто нашият основател, Ларс Ларсен, открива първия си магазин в Дания през 1979 г., JYSK разширява глобалното си присъствие с физически и онлайн магазини по цял свят.
Трите основни ценности на JYSK - Търговец, Колега и Корпоративен дух - изразяват поведението и отношението, което можем да очакваме един от друг. Работим с доверие, даваме право за вземане на решения и вярваме в поемането на отговорност. Гордеем се и с това, че възнаграждаваме ангажираността и големите усилия на нашите служители. С правилната нагласа възможностите в JYSK са много.
JYSK има желание да обхване всеки един служител, без значение от възраст, полова идентичност, раса, сексуална ориентация, физически и ментални способности, етническа принадлежност и опит. Заедно ние осигуряваме своята приобщаваща култура, която окуражава и подкрепя разнообразието сред нашите служители. Защото истинската комбинация от умове, таланти и уникални личности ни правят по-силни като екип.
За повече информация, моля, посетете нашата кариерна страница.