Като работодател за нас е много важно да осигурим безопасна и здравословна работна среда, в която нашите служители да се чувстват комфортно.
По този начин удовлетвореността на нашите служители ще бъде по-голяма, а по-голямата удовлетвореност на служителите води до по-добро обслужване и клиентско преживяване.
Затова създадохме политика за работна среда, която можеш да намериш в MYJYSK. В допълнение искаме да допринасяме за това чрез създаване на добра социална среда, в която винаги действаме в съответствие с нашите ценности на „колега“ и „корпоративен дух“. По този начин създаваме и поддържаме добри взаимоотношения между теб и твоите колеги, мениджър и клиенти.
Но това зависи и от теб: всеки служител трябва да допринася за добрата работна среда чрез своето собствено поведение.
Много се гордеем да носим нашите JYSK униформи в Дистрибуционните центрове.
Работното облекло се състои от работни тениски и блузи, панталони, якета и предпазни обувки. Това не само показва и ни дава усещането, че сме обединени, но и спазваме правилата за безопасност.
Ще получиш цялото необходимо работно облекло в първия си работен ден при нас и ще носиш отговорност то винаги да е чисто и спретнато. Преди работа можеш да се преоблечеш в съблекалните в Дистрибуционния център – така ще си готов за още един вълнуващ ден в JYSK.
Не правим компромиси, когато става дума за безопасността на нашите служители и клиенти.
За да осигурим безопасността на всеки, ще получиш обучение и насоки за правилата за безопасна работа, както и обучения за ергономия и правилна употреба на оборудването.
Трябва да използваш правилните техники и да се грижиш за себе си – така както ние се грижим за теб. Всеки мениджър има отговорност в съответствие с лидерството на JYSK да изгради и поддържа възможно най-добрата работна среда в своята сфера на отговорност.
Следваме принципа на превенцията – регистрираме всички инциденти и почти всички опасни обстоятелства, за да се поучим от тях, да ги избягваме в бъдеще и да предпазваме нашите служители.
За да се уверим, че ще работиш по най-добрия възможен начин на твоето работно място, ще ти предоставим цялото необходимо оборудване и техника, необходими за твоята позиция.
Нашата цел от една страна е да предоставяме възможно най-доброто обслужване на клиентите, а от друга – да създадем добър и ясен работен план за нашите служители.
Правим работни графици със сумирано изчисляване на работното време и планираме графика за всеки месец от предходния. Служителите в склада работят пет последователни работни смени от един вид от понеделник до петък и осигуряваме минимум 12 часа почивка между две смени.
В началото на всяка смяна се провежда среща на екипа – оперативка.
Срещата има структура и програма – на нея се обсъжда накратко планът за предстоящата смяна, както и някои други важни точки.
На тези срещи също имаш възможност да повдигнеш важни въпроси за обсъждане в отворена дискусия, както и да отправиш въпроси към твоя мениджър и да получиш обратна връзка по тях.