Опознайте JYSK

Те изразяват поведението и отношението, които очакваме от Вас, като служител на JYSK.
Нашите ценности се обобщават в три думи, които напомнят на всички служители на JYSK как да действат всеки ден – било в отношението към нашите клиенти или колегите. Вярваме в добрите търговски умения, добрите колеги и корпоративния дух.

ТЪРГОВЕЦ

Фокусиран в обслужването: поставям клиентите на първо място и действам съобразно техните нужди.

Разумен в разходите: използвам ресурсите по разумен начин.

Надежден: обещанието си е обещание - държа на думата си.

Целенасочен: работя усилено за постигането на собствените си цели и тези на екипа.

Професионалист: аз съм квалифициран и показвам подходящ подход и отношение.

 

КОЛЕГА

Услужлив: винаги съм готов да помогна и да дам всичко от себе си.

Взаимно уважение: уважавам хората, с които работя.

Гъвкав: справям се с промени, и винаги съм готов да помогна на колега.

Открит, честен и прям: казвам нещата, каквито са, по един открит и честен начин.

Позитивен: виждам по-скоро възможностите, отколкото пречките.

 

КОРПОРАТИВЕН ДУХ

Отдаден: участвам, променям и допринасям към екипа.

Лоялен: заставам зад JYSK и своите колеги.

Отзивчив: с желание да работя с други хора с други функции, на други позиции и в различни държави.

Право и задължение да говори: възползвам се от своето право и задължение да давам предложения за подобрения на бизнеса ни.

Посланик на JYSK: демонстрирам, че съм горд да бъда част от JYSK.

Ценности в лидерството на JYSK

Лидерството на JYSK изразява поведението и отношението, което очакваме от Вас като мениджър в JYSK. Имаме силни скандинавски корени и взаимно доверие помежду си. Вярваме в делегирането и в свободата и отговорността при взимането на решения. Един JYSK мениджър трябва да гарантира, чрез своите професионални и лични умения, че винаги сме на прав път към постигането на резултати, и че служителите ни са с нас. Не защото трябва, а защото искат да бъдат. Ето защо нашите ръководители са от най-голямо значение за успеха ни.


Лидерството на JYSK може да бъде обобщено в три думи: Лидер, Ментор и Комуникатор.

 
ЛИДЕР

Целеустремен: винаги искам да побеждавам. Постоянно се стремя да подобрявам работата и резултатите.
Решителен: вземам своевременни решения .
Отговорен: заставам зад решенията и действията, предприети от JYSK, от мен и моя екип.
Проактивен: винаги съм две или три стъпки напред.


КОУЧ

Развиващ: развивам и обучавам своя екип да работят все по-добре, и забелязвам таланти, за да имам стабилен екип от служители.
Ангажиращ: разбирам какво мотивира моя екип и го насърчавам да показва резултати.
Предоставящ обратна информация: предоставям обратна информация.
Фокусиращ: обезпечавам моят екип да се фокусира върху въпросите, които ще подобрят нашите резултати.


КОМУНИКАТОР


Забележим: показвам пътя чрез своето присъствие и помощта си за екипа.
Мотивиращ: насърчавам своя екип да бъде готов за действие, като общувам по един ясен и вдъхновяващ начин.
Убедителен: карам своя екип да изпълнява решенията чрез компетентни обяснения и последователно поведение.
Информиращ: своевременно споделям цялата актуална информация със своя екип и своя ръководител.

Обещания за служителите


• JYSK се гордее с добрата си грижа за своите служители, като им помага да достигат своите цели.
• Със съответното усилие и борбен дух, Вашите възможности са неограничени.
• Работим заедно, за да заложим общи очаквания за Вашия кариерен път в JYSK.

‘Проявете всеотдайност и ще получите възможности’ е мотото и рамката на обещанията към нашите служители. То се състои от три подзаглавия. Всички те дефинират нашите обещания към служителите ни - и описват кое прави JYSK едно привлекателно място за работа.


Силни екипи. Висока ангажираност.

JYSK е бързоразвиваща се компания с широки ангажименти в много аспекти. Това означава, че можете да очаквате вълнуващ и изпълнен с предизвикателства работен ден, където ще бъдете част от един силен екип, който работи като добре смазана машина:

• Можете да разчитате на своя екип.
• Мнението Ви ще бъде чуто.
• Ще бъдете част от усилията на екипа.


Нашата структура и концепции създават възможности.

JYSK притежава силна и добре доказала се бизнес концепция, която работи. Това ще ви даде времето и енергията да подобрите своите лични усилия:

• Остава Ви повече време за клиентите.
• Знаете какво, къде и как.
• Имате конкретни цели.
• Чувствате се подготвени.

 

Когато Вие растете, ние растем.

В JYSK се фокусираме върху Вашата кариера, Вашите желания и Вашия потенциал. Имаме първокласно обучение и се стремим да развиваме нашите собствени таланти:

• Можете да изградите своята кариера.
• Получавате обучение на работното място.
• Ще се включите във вътрешните ни програми за обучение.
• Ще ви дадем умения, ако вие ни дадете отношение.

Международна JYSK култура


• Една от основните причини за успеха на JYSK е силна фирмена култура, която не се е променила откакто Ларс Ларсен е отворил първия си магазин JYSK през 1979.
• Днес, JYSK оперира в 19 различни държави - но фирмената култура е все същата…




Нашата международна култура


Силната ни фирмена култура произхожда от предприемаческия подход на Ларс Ларсен и неговия праволинеен начин на комуникация и правене на бизнес. Нашите скандинавски корени са изиграли важна роля в дефинирането на нашите фундаментални бизнес ценности.


• На всички служители се възлагат множество отговорности.
• Гледаме в една посока.
• Всички работят заедно, независимо от позиция и длъжност.
• Имаме силен отборен дух.
• Ние сме целенасочени и здраво стъпили на земята.


JYSK NORDIC представя следните 19 държави, в които оперира JYSK:


• Дания
• Норвегия
• Швеция
• Финландия
• Полша
• Великобритания
• Холандия
• Словения
• Хърватия
• Босна и Херцеговина
• Китай
• Чешка Република
• Сърбия
• Унгария
• Украйна
• Румъния
• Словакия
• България
• Гърция

и Белгия.

Бъдещето на JYSK

Ако гледате на JYSK като на Ваше бъдещо място на работа, за нас е важно да Ви представим една по-широка картина на компанията, от която ще бъдете част. Поради тази причина желаем да Ви запознаем какво би могло да Ви донесе бъдещето в JYSK.

Не е възможно, разбира се, да предвидим какво ще се случи - но въпреки това ще направим опит...


JYSK търпи фундаментални промени и се разширява както никога преди.
• Движим се в нова посока, стремим се да поставим бранда в нова перспектива.
• Развиваме своя е-бизнес с бързо и стабилно темпо.
• Стъпваме върху стабилна история, за да създадем едно дори по-голямо бъдеще.
• JYSK вибрира с динамиката на отговорното отношение на нашите служители, на които е дадена възможност да оставят своя отпечатък върху новия и по-добър бъдещ JYSK.

Вярваме, че винаги можем да правим нещата малко по-добре и да пораснем още повече - за да гарантираме, че ще можем да правим най-добрите предложения на своите клиенти и в бъдеще.
В своята мисия и визия изразяваме общите си мисли за бъдещето на JYSK. Искаме да направим нещо повече от това просто да отправим на клиентите атрактивно предложение единствено като цена. Цялостната ни концепция трябва да бъде едно доказателство за нашите добри предложения към нашите клиенти.

МИСИЯТА на JYSK – защо сме тук:


 Едно страхотно скандинавско предложение за всеки, за неговата спалня и бит.


Нека разгледаме по-подробно елементите на мисията:


Отлично предложение...
• Едно отлично предложение в JYSK е много повече от конкурентни цени и оферти. То се изразява в общата концепция и предоставеното от JYSK обслужване.
За всеки...
• Желаем да бъдем близо до клиентите и вярваме, че можем да предложим по нещо за всеки, и в новите и в утвърдените вече държави.
Спалня и бит...
• JYSK има богата история и познания в продажбата на завивки, възглавници и матраци. В допълнение, предлагаме мебели за дома и за градината.


Визията на JYSK:


ВИЗИЯТА на JYSK разглежда трите най-важни за нас заинтересовани страни: клиенти, служители и акционери. Желаем да бъдем:


• първия избор на нашите клиенти;
• първия избор на нашите служители сред търговските вериги;
• най-разпространената и печеливша верига магазини в света.

Онлайн бюлетин за служители: GO JYSK

GO JYSK е името на нашето списание за служители. Знаете ли, че то е печелило множество датски и европейски награди за своето качество и оформление?

Но JYSK иска да е винаги в крак с новите технологии и тенденции. Затова списанието GO JYSK е вече в онлайн формат:https://gojysk.com/bg/

Разгледайте какво вълнуващо се случва в момента в нашата компания, като последвате линка.

А можете да разберете и повече за самата концепция GO JYSK, като натиснете бутона по-долу.


Концепцията на GO JYSK


• Целта на изданието е да информира, обединява и забавлява всички служители на JYSK без значение от държавата.
• Списанието разказва истории за наши служители - от човешка гледна точка. Фокусът е върху хората и индиректно върху това да бъдеш добър колега.
• Представя статии, които разглеждат актуални въпроси и теми.
• Изгражда корпоративния дух, като дава добри примери, които да бъдат следвани от всички.
• Умее да създава градивна дискусия между колегите.
• Фокусира се предимно върху интересите и потребностите на служителите.
• Читателите са критични и ангажирани медийни консуматори - събитията трябва да се представят професионално.
• То е канал за фирмена информация, който позволява представянето на важни и актуални теми/проекти.
• То укрепва корпоративния дух във всички държави.
• То е платформа за запознаване с магазините в други JYSK държави.