Направете кариера в един от нашите магазини

Предлагаме ви разнообразие от позиции и кариерни възможности.

Всички наши позиции включват програми за професионално обучение.

Проявете всеотдайност - и ще поемете по пътя на една вълнуваща кариера в глобална верига магазини.

Направете кариера в един от нашите магазини

Предлагаме ви разнообразие от позиции и кариерни възможности.

Всички наши позиции включват програми за професионално обучение.

Проявете всеотдайност - и ще поемете по пътя на една вълнуваща кариера в глобална верига магазини.

Позиция Асистент продажби:

  • Вие сте добър търговец, подпечатвате сделката и отправяте допълнителни предложения.
  • Участвате в нашите програми за професионално обучение и ставате вещ и умел търговец.
  • Работите добре в магазина и печелите големи бонуси - заедно със своя екип.
  • Вие сте част от една уникална и силна екипна култура в своя магазин.
  • Получавате възможност да направите бърза и професионална кариера в JYSK.
  • Вие сте част от една страхотна компания, която прави много за своите служители.

Като Асистент продажби в JYSK имате следните отговорности:

  • да бъдете отличен търговец с принос към цялостната работа на магазина и екипа;
  • да бъдете винаги на разположение на клиентите, да предлагате стандартизирано, активно и професионално обслужване, като отчитате положението на клиента и неговите потребности - и намирате решения да ги удовлетворявате;
  • да натрупате и развиете широки познания за нашите продукти и умения за тяхното продаване;
  • поддържате висок стандарт в магазина, като го поддържате винаги чист и привлекателен за клиентите;
  • грижите се за Вашия продуктов отдел в магазина, включително за зареждането и подреждането на продуктите по такъв начин, че отдела винаги да изглежда подреден и вдъхновяващ;
  • регистрирате рекламации и ги препращате към доставчиците за одобрение;
  • знаете как да генерирате отчет за продажбите и как да го разчитате;
  • участвате в стартирането на нови кампании и изработвате табели за кампаниите;
  • разопаковате стоки в склада, гарантирате достатъчна стокова наличност за следващата седмица и предавате продукти на клиентите, които идват да вземат своите стоки.

Тази позиция е идеална за вас, ако Вие ...

  • сте амбициозен и силно желаете да осъществявате продажби и да развивате своите умения;
  • сте ориентиран към резултати и сте мотивиран да допринасяте към работата на целия екип;
  • сте работлив, точен и с желание да учите и да се развивате;
  • сте дружелюбен и контактен и обичате да се срещате и работите с клиенти;
  • се справяте в динамична и напрегната среда, където няма два еднакви дни;
  • сте гъвкав и умеете да приоритизирате своите задачи;
  • сте добър и услужлив колега и екипен играч;
  • имате силна енергия, харизма и позитивна нагласа.

Опознайте ни по-добре и разберете какво можем да ви предложим.

Научете повече за длъжността Асистент продажби и за културата на работа в нашите магазини, като кликнете "Запознайте се с Джонатан" - един от нашите асистент продажби, който ще опише какво е да работиш в JYSK.

Имате въпроси?

Ако желаете да бъдете асистент продажби във вашия местен магазин JYSK, моля, обърнете се директно към магазина.

 Ако имате някакви въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

 Работя като Асистент продажби в JYSK от почти четири години, докато уча специалност Човешки ресурси в университета. Моят мениджър вземаше под внимание тази комбинация и ми възлагаше подходящи задачи съобразно моите умения, като например обучение на търговски персонал и участие в интервюта за работа в процеса на подбор на служители. Работя също като преводач за JYSK Финландия.

 Във връзка с моето следване скоро започвам стаж в отдел Човешки ресурси в централния офис на JYSK Финландия. Това, което се опитвам да кажа е, че ако сте студент, JYSK е идеалното място за работа след лекции, тъй като JYSK предлага голяма гъвкавост, взима под внимание и се опира на Вашите силни страни и умения, така че Вие можете да се развивате в своята сфера на интереси.

 

Какво е да си Асистент продажби в JYSK?

 Крайната ни цел е да осъществим максимални продажби, да предоставим на своите клиенти професионално обслужване и едно добро шопинг преживяване. Тъй като JYSK е толкова голям и мултикултурен, има много правила и стандарти, които трябва да се познават и има много материал, който да се научи. Но докато действате здраво и решително, имате добро отношение, желание да учите и сте амбициозен търговец, който обича да повдига духа на хората, ще се чувствате отлично! В нашия магазин се радваме на най-добър отборен дух. Той действително Ви зарежда и Ви дава сили за деня. В работата си като асистент продажби трябва да бъдете ориентиран към резултати и да разбирате връзката между Вашите лични действия и работа и справянето на екипа като цяло (и компанията, на свой ред). Считам, че сме наистина добри в това да осигурим на клиентите едно добро шопинг преживяване, като винаги ги посрещаме с добре дошли в магазина и им предоставяме едно сърдечно и същевременно професионално обслужване. Изключително важно е да желаем да покрием стандартите на JYSK и да ги спазваме, защото искаме да предоставяме постоянно качествено клиентско обслужване във всички JYSK магазини. Няма два еднакви дни, което може да бъде предизвикателство, но аз обичам добрите предизвикателства, защото е много удовлетворяващо да ги преодоляваш и да се справяш в нови ситуации - например да намериш решение, което удовлетворява потребностите на някой клиент, така че той или тя да си тръгне от тук с добро настроение. Работата на асистент продажби е в голяма степен самостоятелна. Задачите ви са планирани предварително, но тъй като условията постоянно се менят, от вас се очаква да вземате собствени решения и да поемате отговорност. Това е един от най-страхотните аспекти на работата като Асистент продажби в JYSK в сравнение с други места - не просто правите каквото ви се каже; имате свое мнение и възможност да повлияете на своята работа. Понякога работата може да бъде по-усилена физическа работа или да се изцапате малко, особено в склада, но разнообразието и мръсните ръце никога не са убили никого ...

 

Предизвикателствата, срещу които се изправяте на вашата позиция?

 Магазинът е винаги натоварен, така че трябва да работим бързо и да можем да управляваме времето си и да приоритизираме задачите си самостоятелно. Трябва да поддържаме един вдъхновяващ магазин, въпреки динамиката. Нито една част не може да бъде пренебрегната. Трябва да знаем по нещо за огромен брой продукти - имам предвид действително огромен - ето защо трябва винаги да сме информирани при пристигане на нови продукти, за да се представяме винаги добре информирани пред клиентите. Винаги е предизвикателство да се справяме със ситуации с неудовлетворени клиенти, но е много удовлетворяващо, когато успеем да удовлетворим клиента и защитим професионалния имидж на JYSK. Понякога е трудно да реализираме допълнителни продажби, когато клиент влезе в магазина, за да си купи един единствен продукт. Голямо предизвикателство е да се опитаме да открием дали клиентът би имал нужда от допълнителни продукти, а усещането е страхотно, когато усилията ни бъдат възнаградени.

 

Опишете работната култура във вашия магазин.

 В нашия магазин се радваме на една изключителна екипна работа и екипен дух, и това е, което ни кара да даваме всичко от себе си. Насърчаваме се един друг да даваме 100 % от себе си в работата. Считам, че имаме много подкрепяща работна култура, в която всеки се опитва да бъде добър колега - да споделя знания и да помага на другия. За да поддържаме тази култура, трябва да се зачитаме взаимно, да бъдем гъвкави, открити и позитивни един към друг. Забавляваме се, и все пак се чувстваме колективно отговорни за изпълнението на своите задачи. Това е като едно голямо семейство. JYSK е действително добър в подбора на служители, които успешно се допълват взаимно в магазините. В нашия магазин цари страхотна атмосфера, и аз действително смятам, че тя допринася за по-доброто шопинг преживяване на нашите клиенти. Вярвам, че клиентите могат да доловят позитивния дух и считам, че той има ефект и върху тях. Тъй като потребителските решения в голяма степен зависят от чувствата, присъствието на това цялостно усещане за веселие е доста важно за магазина.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 JYSK е много конкурентен работодател, а е приятно да работиш в силна и финансово стабилна компания, която постоянно се разраства. В JYSK се занимаваме с най-разнообразни задачи, които обогатяват нашия професионален опит. Ако проявявате интерес и работите усилено, за да ги постигнете, JYSK предлага безкрайно много възможности за кариерно развитие. Също както гласи официалното ни мото: “Проявете всеотдайност  - ще имате възможности”. Ето защо погледнете на своята работа сериозно, фокусирайте се върху развитието на своите знания и умения и си осигурете възможност за изкачване нагоре по кариерната стълбица на JYSK. 

Позиция Отговорник отдел


• Отговаряте за свой продуктов отдел в магазина.
• Получавате възможност да повлияете върху продажбите и върху ключовите показатели на Вашия отдел продукти.
• Работете добре в магазина и печелете големи бонуси - заедно със своя екип.
• Получавате възможност да направите бърза и професионална кариера в JYSK.
• Постъпвате в много добра компания, която се грижи отлично за своите служители.
• Станете част от една уникална и много силна екипна култура.


Различните отдели в магазина включват:


• Завивки/възглавници и спално бельо & чаршафи;
• Мебели и градински мебели;
• Домашни потреби;
• Матраци.


Като Отговорник отдел ще имате следните отговорности:


• Обслужвате свой продуктов отдел в магазина, включително презареждането със стоки.
• Подреждате продуктите по такъв начин, че отделът да е винаги подреден и подканващ.
• Грижите се за това указаните цени да са винаги вярни и в съответствие с офертите или кампаниите на JYSK.
• Притежавате широки познания за нашите многобройни продукти и сте експерт в продаването им на клиентите.
• Обучавате своите колеги и ги държите в течение за новите продукти и подготвянето на новите сезони.
• Участвате в стартирането на нови кампании и изработвате табелите, съответстващи на всяка кампания.
• Възлагате допълнителни поръчки, когато определен артикул се продава добре - за да гарантирате, че нито един артикул никога няма да се изчерпи и нито един рафт няма да остане празен.
• Грижите се за обслужването на клиентите: познавате своя клиент, вземате под внимание желанието на клиента, ситуацията, потребностите и настроението.
• Участвате в обучителни програми с други отговорници отдели от Вашия регион, за да споделяте знания и обсъждате най-добрите практики.


Тази позиция е идеална за вас, ако вие...


• поемате отговорност и се радвате на възможността да повлияете върху ключовите показатели и общата реализация на Вашия магазин.
• се справяте добре в динамична и напрегната среда и сте способен да работите по много различни задачи едновременно
• сте работлив, точен и с желание да учите и да се развивате.
• имате много енергия, харизма и позитивна нагласа.
• сте усмихнат и ориентиран към обслужването човек, който винаги поставя клиентите на първо място, за да им осигури едно уникално преживяване.
• сте способен да изпълнявате своите задачи и да се мотивирате в натоварения работен ден.
• сте екипен играч, винаги готов да помага.


Разберете какво можем да ви предложим:

Научете повече за длъжността Отговорник отдел и културата на работа в нашите магазини, като кликнете "Запознайте се с Метте" - един от нашите Отговорници отдел, който ще опише какво е да работиш в JYSK.


Имате въпроси?
Ако имате въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

Какво е да си Отговорник отдел в JYSK?


 Страхотно е да отговаряте и да можете да влияете върху нещата в магазина. Когато Вие отговаряте за един отдел, имате голямо влияние върху декорацията и разположението - така че Вие имате думата какво ще види клиента. Това е голяма мотивация за мен – но като цяло, JYSK умее да възлага отговорност на хората, ако те желаят това. Аз съм един от тези, които обичат забързания делник - не искам просто да си седя и да не правя нищо. В JYSK винаги има нещо за вършене – когато няма клиенти, има хиляда други неща за правене. Приятно е да чувстваш, че можеш да дадеш на своите клиенти обслужването, което желаеш да дадеш - всички JYSK магазини са високо мотивирани да посрещат и обслужват клиенти. Това наистина ми харесва. Имаме вътрешни съревнования – имам предвид в нашия магазин – но също така се съревноваваме и с другите магазини. Винаги е приятно да се похвалиш с това, че си постигнал най-високите резултати. А е и такъв хубав стимул, че усилията ни биват възнаграждавани с тези награди и бонуси. Вълнуващо е да си част от един добър екип в този магазин, но има и голяма подкрепа от другите магазини. JYSK има прекрасна корпоративна култура – с хора, които се подкрепят взаимно и си помагат един на друг. Така че, веднъж като станете част от JYSK, не искате да напускате.

Предизвикателствата, срещу които ще се изправите на вашата позиция?


 Има много различни задачи – и винаги има нещо за вършене. Някои дни може да са ад, с много клиентски поръчки и много хора в магазина. Така че трябва да летите цял ден. Всеки ден получаваме числата, показващи продажбите на нашия отдел - и ако нашите ключови показатели са по-ниски от тези на другите магазини в нашата страна, аз имам отговорността да поема инициативата за засилване на продажбите. Може да е необходимо да променим експозицията, персоналът трябва да бъде обучен да познва продуктите, или трябва да пренаредим целия отдел.

Опишете работната култура във вашия магазин.


 Ние сме действително силен екип със здрав екипен дух - и имаме куража да се предизвикваме един друг по професионални въпроси. Ако обичате да работите в екип, JYSK е идеалното място за Вас. Атмосферата в магазина е винаги ведра и ободряваща. В нашия магазин умеем да делегираме отговорности. Имаме силно доверие един в друг и си даваме позитивни оценки.


Защо хората биха избрали да работят в JYSK?


 JYSK е просто най-хубавото място за работа - имате всичко, което Ви е необходимо да успеете. Ако сте човек, който обича да се съревновава, JYSK е най-доброто място за Вас – винаги се съревновавате със своите колеги и с другите магазини и това е такава голяма веселба. Претърпях голямо развитие в личен план – тук ставате много по-самостоятелен, зрял и отговорен. Добивате умения, с които светът метафорично става Ваш. Мога да Ви гарантирам, че ако веднъж работите за JYSK, никога няма да се разделите с него завинаги. Ако пожелаете и работите за успеха на компанията, кариерата Ви ще стигне много далеч, в много кратък срок.


Какво следва?


 Когато започнах в JYSK за пръв път, исках да бъда Ръководител продажби – при това добър. Но целта ми сега е да стана управител на магазин - така че, надявам се да стана Управител някъде в рамките на следващите пет години. Едно нещо знам със сигурност:ще остана в JYSK.

Позиция Отговорник логистика

• Отговаряте за ежедневните работни задачи в склада на Вашия JYSK магазин.
• Управлявате постъпващите стоки и обслужвате поръчки на клиенти от склада.
• Обучавате своите колеги в процедурите на склада (доставки, приемане на стока, концепция колички и т.н. , за да гарантирате една добра работна среда).
• Ще се радвате на една уникална и много силна екипна среда.
• Получавате възможност да направите бърза и професионална кариера в JYSK.
• Постъпвате в много добра компания, която се грижи отлично за своите служители.

Като Отговорник логистика ще имате следните отговорности:


• Посрещате превозвача сутрин, готов да приемете стока за последваща обработка.
• Обработвате, регистрирате и проверявате дали всички получени стоки са цели.
• Подготвяте получените стоки за вашия колега, който ще ги разопакова и ще ги постави върху количките, за да ги придвижи към магазина.
• Изпращате съобщения на клиентите, за да ги информирате, че нещата им са пристигнали.
• Разпечатвате опаковъчни списъци и складови разписки и подготвяте артикули за получаване от клиентите в магазина.
• Обслужване клиенти: предоставяте добро обслужване на клиентите, които пристигат да си получат стоките в магазина.
• Поддържате склада чист, подреден и организиран и сортирате отпадъците за рециклиране.
• Организирате и местите палети из склада.
• Следите поръчки и доставки, стокови наличности и се подготвяте за следващия ден.
• Обучавате и информирате другите членове на персонала за логистиката в склада.

 

Тази позиция е идеална за вас, ако вие ...


• сте подреден и организиран човек.
• сте способен да следите нещата в една динамична и забързана среда.
• сте склонен да поемате отговорност.
• обичате да извършвате рутинна работа, включваща физически труд.
• сте работлив и имате желание да работите "отборно".
• сте екипен играч и добър колега, който винаги е склонен да помогне, където е необходимо.
• сте ориентиран към доброто обслужване и имате приятна усмивка.


Разберете повече какво можем да ви предложим:

Научете повече за длъжността Отговорник логистика и културата на работа в нашите магазини, като кликнете "Запознайте се с Каспър" - един от нашите Отговорници логистика, който ще опише какво е да работиш в JYSK.


Имате въпроси?


Ако имате въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел Човешки ресурси в България на адрес karieri@jysk.com.


Първи мисли за длъжността?


 Нямах идея колко е голям JYSK. Да си призная честно, наистина съм изненадан – той е много по-голям и много по-организиран, отколкото съм си представял. Всичките ми колеги са толкова образовани, и всички са участвали в различни обучителни програми - знаят толкова много за нашите продукти и как да вършат нещата. И бях действително шокиран, когато осъзнах колко много колеги имам по света. Разбира се, всичко беше ново за мен и ми отне известно време преди работата да ми стане като "втора природа"... Когато започнах за първи път, отделих известно време да опозная JYSK и неговия начин за вършене на нещата. Отне известно време, но е лесно да получиш помощ от всички нива на организацията - така че, ако имате въпрос, лесно получавате бърз отговор.

Какво е да си Отговорник логистика в JYSK?


 Просто е страхотно да имаш толкова много отговорности в склада. Скоро след като започнах, преминах курс за Отговорници логистика. Дадоха ни указания и описания на процесите, в които винаги можете да откриете отговор, ако се съмнявате или имате въпрос. Така че дори като нов служител, беше сравнително лесно да научавам нещата. Да имам такива добри колеги означава всичко за мен. Магазинът е зареден с толкова енергия, вероятно защото сме такъв млад екип. Милеем един за друг и не всичко е само работа-работа-работа. Имаме действително силен екип – но чувстваме, също така, че сме важна част от останалата организация на JYSK. Ако имате някакви въпроси, лесно можете да попитате отговорници логистика от други магазини. Помагаме си по различни въпроси – също и между магазините. Познаваме се един друг от обучителния курс, който преминахме, когато започвахме за първи път в JYSK. Така че не сте сами. Трябва да бъдете подготвен за нови важни неща, които се случват в JYSK – по всяко време. Нови продукти, нови кампании, нови сезони и неща от този род. Ние постоянно се развиваме.

Предизвикателствата, срещу които се изправяте на вашата позиция?


 Ако имам някакви въпроси по отношение на склада, винаги мога да се обадя на отговорник логистика от друг магазин, за да обсъдя нещата. Има много за учене - а аз имам много въпроси, с които да започна. Сега съм свикнал да разглеждам страницата на JYSK във Фейсбук или да търся отговори на своите въпроси в JYSK Intranet. Има действително МНОГО работа за вършене, а като Отговорник логистика вие имате важни отговорности. Ето защо е важно да общувате добре с останалата част от екипа на магазина, така че те да могат да се ориентират в склада и да се справят с нещата, когато не сте там. Опишете работната култура във вашия магазин Ние си помагаме. Винаги! Ако нещата станат ад, всеки помага - дори ако е трябвало да си тръгне преди 10 минути. Енергията е висока, и духът е висок, така че винаги има супер атмосфера в магазина. Да се работи е удоволствие! Добри сме в оказването на подкрепа един на друг. Ако един човек има лош ден или не се чувства добре, някой друг поема и върши малко повече. В нашия магазин винаги има много свежи шеги и добро настроение.

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 
 Има толкова много кариерни възможности в JYSK. Ако искате, можете да се движите нагоре по кариерната стълбица доста бързо. Ако сте постоянен, давате най-доброто от себе си и проявявате воля в действията си, можете да стигнете много далеч в тази организация. Екипът – няма съмнение в него. Няма да намерите по-добър екипен дух на никое друго място. Толкова много добри колеги, към които да се обърнем и да помолим за помощ. Това е едно добро място за работа с действително много добри инструменти – така че не сте ограничен по никакъв начин в това как си вършите работата. Като цяло, JYSK има много добра работна среда и се грижи за персонала.

Какво следва?

След три години виждам себе си на друго стъпало на моята кариерна стълбица. Във всеки случай, бих желал да остана в JYSK.

Има толкова много възможности – всичко, което трябва да направите, е да попитате за тях.

Позиция Административен отговорник

  • Като Административен отговорник Вашата главна отговорност е да подпомагате Управителя на магазина и самият магазин при изпълнението и подобряването на административните дейности.

  • Когато работите добре в магазина заедно със своите колеги, печелите големи бонуси.

  • Станете част от една уникална и силна екипна култура в магазина, и бъдете част от компания, която прави много за своите служители.

Като Административен отговорник, вие сте подчинен на Управителя на Вашия магазин.

Като Административен отговорник имате следните отговорности:

  • Изготвяне на дневни и седмични отчети: правите справки за покупки, следите за несъответствия между поръчани артикули и артикули на склад, и контактувате с Дистрибуторския център, за да намирате решения на проблемите.
  • Подготвяте магазина за проверки и одит и реализирате следващите стъпки.
  • Попълвате цялата актуална информация на информационното табло.
  • Поръчвате офис материали и следите магазинът винаги да разполага с всички необходимо за своята нормална работа, напр. торбички за пазаруване, химикалки, материали за табели, касови ленти и т.н.
  • Работите с касовите апарати и обучавате нови колеги за работа с касов апарат и за общи административни задачи и дейности.
  • Подпечатвате сделката и следите клиентите да напускат магазина с усмивка и още нещо - предоставяте добро преживяване за клиента.
  • Грижите се за съблюдаването на работната среда или просто казано дали сме добри търговци, като следите дали счупените артикули могат да бъдат компенсирани от доставчиците или те все пак могат да привлекат клиенти с отстъпка в цената.

Тази позиция е идеална за вас, ако Вие ...

  • сте много задълбочен в начина си на работа;
  • сте ориентиран към резултати и с внимание към детайла;
  • сте отговорен и подреден;
  • сте ориентиран към обслужването и сте добър търговец;
  • имате много енергия и позитивна нагласа;
  • умеете да следите много различни неща едновременно;
  • умеете да работите в динамична и напрегната среда.

Разберете какво можем да ви предложим.

Научете повече за длъжността Административен отговорник и културата ни на работа, като кликнете "Запознайте се с Андреа" - една от нашите Административни отговорници, която ще опише какво е да работиш в JYSK.

Имате въпроси?

Ако имате някакви въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

Какво е да си Административен отговорник в JYSK?

 Често чуваме репликата, че “Ритейла е в детайла”, и това е още по-вярно, когато си Административен отговорник в JYSK. Сутрин проверявам MYJYSK, нашата вътрешна мрежа за новини и разглеждам списъка sys задачи за деня, за да видя какви задачи ще изпълнявам, когато не обслужвам клиенти. Проверявам системата за ценови промени и преглеждам рекламната брошура, за да се уверя, че съм запомнила най-горещите предложения. След като прегледам поръчките от клиенти, ги информирам за възможностите за доставка. Когато няма клиенти в магазина, действам по задачите за деня.

 

Предизвикателствата, срещу които се изправяте на Вашата позиция?

 За мен най-голямото предизвикателство е да се уверя, че обръщам внимание на всеки детайл, и че резултатът от моята работа е перфектен. Не е стресиращо, а доста мотивиращо, че имам възможността да използвам своите умения и да ги подобрявам. Прибирам се вкъщи щастлива, когато знам, че всички мои задачи са изпълнени навреме и без компромис с качеството на това, което правя.

 

Опишете работната култура във вашия магазин.

 Добрата екипна работа е задължителна в JYSK, и изисква усилия от всички нас. Всички ние знаем, че ако се опираме на своите концепции и един на друг, работата ни става много по-приятна, а клиентите обикновено възнаграждават това с усмивка.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 Считам, че най-хубавото на JYSK е, че можем да израстваме заедно, както в професионален, така и в личен план и да бъдем възнаграждавани за своя принос. Ако сте всеотдайни, ще получите възможност да изявите своя талант.

Позиция Ръководител продажби

• Отговаряте за оборота на Вашия магазин.
• Осигурявате Вашият магазин да работи добре, а Всички ваши служители да са добри търговци, които поставят клиента на първо място.
• Ръководите, мотивирате, въвличате и контролирате вашите служители по продажбите, за да гарантирате, че постигат целите си в продажбите
• Вие сте част от една уникална и силна екипна култура в своя магазин.
• Получавате възможност да направите бърза и професионална кариера в JYSK.
• Постъпвате в много добра компания, която се грижи отлично за своите служители.
• Представяте се добре в магазина и печелите големи бонуси - заедно със своите колеги.

 

Като Ръководител продажби Вие отговаряте за продажбите във вВашия магазин. Получавате все повече и повече отговорности и задачи, докато се усъвършенствате и развивате на позицията Ръководител продажби.

Административните задачи са малко за един Ръководител продажби (Управителят на магазина и Административният отговорник ще вършат по-голямата част от административната работа).

Вместо това, Вие ще бъдете на терена и ще се концентрирате върху продажбите и ръководенето, обучението и развитието на персонала си. 

Като Ръководител продажби ще имате следните отговорности:


• Проследявате реализирането на добра печалба от различните продукти.
• Следите ключовите показатели в справките за продажби: добре ли се представяме, и такива търговци ли сме, каквито би трябвало да бъдем.
• Работите на терен, обучавате и контролирате своя персонал и усилията им, за да бъдете от помощ в тяхната работа.
• Изготвяте план и график за задачите на персонала, за да гарантирате постигането на цялостните продажбени цели за деня/седмицата/месеца.
• Поръчвате стоки, планиране и подготвяте кампании или нови сезони – винаги сте една стъпка напред за видовете отстъпки или регулирането на цените.
• Гарантирате, че спазваме своето обещание към клиента: винаги да разполагаме със едно страхотно предложение.
• Следите персоналът да поддържа магазина подреден и привлекателен - един отлично изглеждащ магазин гарантира отлични резултати.

 

Тази позиция е идеална за вас, ако вие...


• сте силно ориентиран към резултати;
• сте способен да видите по-широката картина от задачи, които трябва да бъдат изпълнени - и ги делегирате;
• справяте се в динамична и напрегната среда;
• сте добър и вдъхновяващ мотиватор;
• сте енергичен човек с позитивно мислене;
• умеете да следите много различни теми едновременно;
• обръщате внимание на детайлите и работите за магазин, който е привлекателен за нашите клиенти;
• притежавате известна съпричастност и сте способен да обхванете множеството теми, споделяни Ви от вашите служители.


Разберете какво можем да Ви предложим.


Научете повече за длъжността Ръководител продажби и културата на работа в нашите магазини, като кликнете "Запознайте се с Тина" - една от нашите Ръководители продажби, която ще опише какво е да работиш в JYSK.


Имате въпроси?


Ако имате въпроси за длъжността Ръководител продажби, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел Човешки ресурси в България на адрес karieri@jysk.com.

Първи мисли за длъжността?

 Бях подготвена за предизвикателство – имам предвид поемането на толкова много отговорности… Знаех, че трябва да почерпя от целия си предишен опит. Но все пак си нервен, предполагам, за това дали ще можеш да се справиш добре на нова работа.


Какво е да си Ръководител продажби в JYSK?

 Екипният дух е от голямо значение. Ние имаме най-добрия екип и най-щастливите служители. Трудим се сплотено, караме нещата да се случват, отправяме си предизвикателства, съревноваваме се вътрешно между нас – и сме в конкуренция с други магазини. Ако планирането Ви е добро, ще стигнете много далеч - това е ключът към успеха. И да не забравяте да отделяте време да планирате и да включите някой от отговорниците отдели или някой друг, и да ангажирате и тях в планирането. Винаги трябва да бъдете една крачка напред, така че да не изоставате от нещата. Правим нещата да се случват по един красив начин, като се съревноваваме един с друг. Конкурирането прави нещата просто по-забавни, а е ТОЛКОВА прекрасно да чувстваш ентусиазма в магазина. Атмосферата е фантастична, а енергията силна – ние празнуваме нашите успехи всеки ден. Най-важното – и това е, което обичам най-много – е да обучавам другите служители за продуктите или другите неща, да ги предизвиквам в личен план, и по принцип да бъда част от тяхното развитие. Аз лично обичам да приемам предизвикателства от Управителя на магазина или от Дистрикт мениджъра - това е един чудесен начин за развитие. Като Ръководител продажби получавате помощта, от която се нуждаете. Всичко, което трябва да направите, е да попитате. Имате подкрепа независимо на кое ниво в организацията попитате. Успехът на магазина е колективно усилие – не можете да го направите само свой.

Предизвикателствата, срещу които се изправяте на вашата позиция?

 Трябваше да поема кормилото от първия ден. Разбира се, това може да бъде малко плашещо, но е прекрасен опит да се налага да се потопите в нещата и да поемете отговорност. Винаги е предизвикателство да се работи с хора, защото трябва да можете да подходите индивуално към всеки. От друга страна, това е едно от онези неща, които правят работата ми интересна – работата с персонала, да ги насочвам и да им помагам да се развиват. Нещата се движат бързо, и трябва да бъдете в състояние да правите много неща едновременно, и да се уверите, че всичко е в синхрон - и че всички са с Вас. Винаги има нови кампании или нов сезон, който наближава, така че е важно да се планира – какво ще се случи, и как ще го накараме да се случи? Трябва да помагате на служителите да балансират и да приоритизират задачите, ежедневната работа и контактите с клиенти. Разбира се, най-важното са нашите клиенти, така че персоналът трябва да бъде готов за действие, когато клиентът влезе в магазина.

Опишете работната среда във вашия магазин:

 Имаме много отворена култура, с място за всеки. Целият екип има отлично отношение – нещата просто се вършат... Хората работят усилено, и ако има краен срок, който трябва да спазим, ние работим като екип, за да го постигнем. Не мисля, че ще откриете екипен дух като този на JYSK в много други организации – всеки иска да бъде тук и да прави повече и повече с всеки следващ ден. Ние си вярваме един на друг – така че, ако ви е поверена отговорността за отдел на магазина или за конкретна задача, никой няма да ви занича през рамото. Помагаме си един на друг и обсъждаме нещата, но ви се разрешава да оставите и своя отпечатък върху тях. Помагаме си един на друг без значение за какво – и сме готови да протегнем ръка, ако това е необходимо, за да се движим бързо. Но сме и много освободени. Работим усилено, когато е необходимо, но си прекарваме и много забавно заедно.


Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 Ако дадете малко, получавате ТОЛКОВА МНОГО в замяна! Вие сте този, който определя границата. Ако желаете, можете да извървите много бързо пътя си нагоре по корпоративната стълбица. JYSK е действително много добър в организирането на изключително полезни курсове и обучения, и разполага с отлични обучители и ръководители. Взаимодействието между ЧР и обучителите е на най-високо ниво. Всички сме ангажирани с това да наредим пъзела. Чувствам се като в селцето на Смърфовете – всички ние сме едни малки сини същества, които движим света. Нашето ДНК е синьо.

Защо хората НЕ биха желали да работят в JYSK?

Това е най-яката компания - без съмнение. Само трябва да се запитате: искам ли да работя за най-добрата или за втората най-добра компания?

Позиция Управител на магазин

  • Като Управител на магазин вие отговаряте за всички работни процеси в магазина, за обучението, коучинга и развитието на своя персонал, и за управлението и провеждането на цялостната дейност на магазина.
  • Вашата работа е да осигурите подготвеност на магазина и персонала за клиентите, а продажбите са Вашият главен приоритет.
  • Ще бъдете част от и трябва да допринасяте за уникалната и силна екипна култура на Вашия магазин.
  • Започнете като управител на магазин и ще получите възможност да направите професионална кариера в JYSK.

Като Управител на магазин ще имате следните отговорности:

  • Водите своя екип към успеха;
  • Вземате окончателните решения за магазина;
  • Подобрявате продажбите и осигурявате най-добро клиентско обслужване;
  • Управлявате и оптимизирате цялостната дейност на магазина;
  • Обучавате, инструктирате и развивате своите служители;
  • Ръководите, ангажирате и мотивирате своите служители;
  • Задавате нови цели за вашия екип и цялостната работа на вашия магазин;
  • Оценявате търговските показатели (заедно с Ръководителя продажби) и подготвяте търговски стратегии за осъществяване на вашите цели;
  • Участвате наравно със своите колеги в изпълнението на ежедневните задачи в магазина и склада;
  • Контролирате и оценявате работата на своя магазин и своя екип;
  • Правите график за, делегирате и планирате различните задачи и отговорности във връзка с крайните срокове;
  • Като Управител на магазин сте подчинен на Дистрикт мениджъра.

Тази позиция е идеална за вас, ако Вие ...

  • сте сериозен, амбициозен и с желание за усъвършенстване и развитие;
  • сте ориентиран към резултати и сте мотивиран от постоянно желание за по-добри показатели;
  • умеете да вземате решения и поемате отговорност както за магазина, така и за своя екип;
  • умеете да запазвате самообладание в динамична и натоварена среда;
  • имате много енергия и позитивни нагласи, които ще повлияят на Вашия персонал;
  • сте мотиватор, който води по пътя и вдъхновява другите;
  • умеете да дефинирате и формулирате ясни цели и задачи;
  • сте способен да действате както като талантлив мениджър, така и като търпелив колега;
  • сте организиран, добър в планирането и умеете да виждате "общата картина";
  • умеете да се позовавате на Ценностите на JYSK и да карате своите служители също да ги споделят;
  • обичате да изпълнявате ежедневните задачи в магазина заедно със своите колеги.

Разберете какво можем да ви предложим.

Научете повече за длъжността Управител на магазин и културата ни на работа, като кликнете "Запознайте се с Олга" - една от нашите Управители на магазин, която ще опише какво е да работиш в JYSK.

Имате въпроси?

Ако имате въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

Какво е да си Управител в JYSK?

 Работя в JYSK от 11 години никога не съм имала два напълно еднакви дни. Всеки ден е различен от предишния, пълен е с динамика и впечатления. Един типичен работен ден на управител на магазин се състои от отчети, планиране на графици на служители, поръчване на стоки, подготовка за кампании, обучение и развитие на персонала, обслужване на клиентите и контролиране на служителите и техните различни задачи. Полагам големи усилия да бъда добър наставник и учител на своите служители, като проявявам задълбоченост и навлизам във всеки детайл, когато оценявам тяхната работа, така че да имат най-добрите възможности да развиват себе си и своите умения. Гордея се с това, че помагам на своите колеги и давам тласък на техните кариери. Работата ми е да водя екипа към успех, като им предавам своите знания, да използвам и развивам потенциала на всеки служител, и да бъда много разумна в делегирането на отговорностите, за да създам най-ефективната организация. Трябва да мога да взимам бързи решения във всяка ситуация, понякога дори в екстремни ситуации, и да бъда готоав да поемам отговорността за моя магазин и моя персонал. Много е важно да имате вяра в своите служители, тъй като това ги насърчава да бъдат отговорни, дава им тласък да се фокусират върху самоусъвършенстването, и като цяло повишава нивото на тяхната ефективност.

 

Предизвикателствата, срещу които се изправяте на Вашата позиция?

 Винаги е забързано в магазина, два с два дните не си приличат, Ето защо трябва винаги да сте нащрек, да сте в час с всичко и да имате добро усещане за перспектива. Но няма значение колко трудно може да бъде - в края на деня, когато се чувствате щастлив и удовлетворен, отдавна сте забравили цялото напрежение и трудните ситуации.

 

Опишете работната култура във Вашия магазин.

 Нашата работна култура са нашите ценности и нашето лидерство. Ние работим като ЕДИН екип, и поставяме много силен фокус върху обучението и развитието на служителите. Фокусирани сме върху своята работа и лесно изпълняваме всички задачи, защото заедно можем да направим всичко! Екипът ни е много мотивиран да постигне отлични резултати и да развива своите умения, за да можем да подобряваме своите показатели. В магазина винаги има страхотно и позитивно отношение. Уважаваме се един друг, вярваме си, помагаме си и се ценим взаимно. Не сме просто колеги, но също и добри приятели.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 JYSK е отворена и честна компания. Сравнено с другите компании, JYSK винаги ви дава чувството за сигурност и увереност в бъдещето. JYSK действително е заинтересован за персонала. Фокусира се върху обучението и развитието на служителите, за да им даде възможност да напреднат по кариерната стълбица. JYSK насърчава служителите да изказват гласно мнението си и да поемат инициативи, като позволява на всеки служител да оказва влияние и поема отговорност. Наистина ценя тази форма на хоризонтална организационна структура. Като цяло, просто се гордея, че работя в тази компания.

Позиция Регионален мениджър в обучение (DMT)

Целта на DMT програмата е да ви подготви за позицията Регионален мениджър.

Вие ще носите отговорността за Вашия собствен магазин и работата Ви като управител на магазин по време на DMT програмата, докато Ви подготвяме за бъдещата Ви роля на Регионален мениджър в JYSK.

Вашето обучение ще бъде комбинация от курсове, проекти и бъдещи задачи, свързани с бъдещата Ви ежедневна работа. Всички проекти и задачи ще бъдат на ниво регионален мениджър.

DMT програмата накратко:

  Много важна част от програмата е да претворим на практика теорията и новопридобитите умения от обучителните курсове. По-голямата част от Вашето развитие и по-важната част от уменията, които ще придобиете, за да изпълнявате ролята на регионален мениджър, ще се случи "в движение" - за да можете да определите ползата от темите на обучителната програма. Темите на обучение включват:

  • Обратна информация;
  • Наемане на служители;
  • Планиране;
  • Дистанционно управление.

 

По време на своята DMT програма, ще усвоите и усъвършенствате следните задачи:

  • Оптимизирате продажбите, печалбите и функционирането на всички магазини в региона.
  • Прилагате най-висок стандарт за магазините и клиентското обслужване, като използвате нашите концепции Ценности на JYSK, Продажби и обслужване в JYSK и Лидерство на JYSK.
  • Отговаряте за работните практики в магазините, като осигурявате безпроблемната работа, съблюдаване на актуалните маркетингови кампании и промоции и постигане на бюджети и търговски таргети.
  • Обезпечавате всички магазини и служители, за да бъдат готови за клиентите и да отговарят на целта ни за осигуряване на най-доброто възможно обслужване.
  • Градите и развивате своя екип и целия екип в компанията.
  • Водите курсове като обучител, напр. по Продажби & Обслужване.
  • Отговаряте за стратегическия фокус да превърнете JYSK в първия избор на клиента измежду всички вериги.
  • Действате като връзка между магазините в региона и отдел продажби на дребно в централен офис.

 

DMT програмата е идеална за Вас, ако ...

  • сте ориентиран към резултати и се мотивирате от постигане на високи резултати с екипите на магазините -като DMT трябва да сте търговец, движен от постигането на търговски резултати;
  • сте сериозен, амбициозен, енергичен и всеотдаен - и мотивиран да развивате другите, себе си и своите умения;
  • сте готов да поемете по-широки мениджърски функции и повече отговорности;
  • сте добър ръководител и обучител на Вашите служители;
  • сте решителен, ориентиран към цели и с голямо желание да водите своя регион към успех;
  • сте независим и способен да вземате бързи и добре обосновани решения;
  • притежавате добри умения за общуване и умеете да взаимодействате с много различни хора.

 

Разберете какво може да Ви предложи нашата DMT програма.

Научете повече за DMT програмата и нашата култура на работа, като кликнете "Запознайте се с Шана" - една от нашите DMT, която ще опише какво е да бъдеш DMT в JYSK.

Имате въпроси?

Ако имате въпроси за програмата, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

 

Първи мисли за DMT програмата?

 DMT програмата беше идеалния начин за мен да осъществя своята амбиция да стана Регионален мениджър - тя е един надежден и професионален начин да стигнеш до тук. Надявах се, че програмата ще бъде смесица от теория и практика, и съм доволна, че отговори на моите очаквания.

 

Какво е да си DMT в JYSK?

Това е предизвикателство и възможност. Преди всичко, и най-вече, аз съм Управител на магазин – отговарям за най-новия ни магазин в Heerlen в Холандия. На второ място, участвам в DMT програмата. Така че трябва да намирам баланс между двете, без да компрометирам нито едно от тях. Придружавам нашия Дистрикт мениджър, когато посещава магазините в региона. Много е поучително да споделяш мнения с него за нещата, които наблюдаваме в магазините и начините за тяхното подобряване. Участвам също в месечните областни срещи с всички управители на магазини. Дистрикт мениджърът ми и аз заедно определяме въпросите за срещите. Внасям своя гледна точка и идеи и имам свои собствени отговорности в тази връзка. Получих достъп до повече информация от нашите IT системи. Наистина е вълнуващо да получиш такова допълнително прозрение.

 

Предизвикателства, които ще срещнете в програмата?

 Понякога е трудно да откривам точния баланс между ролята ми на управител на магазин и ролята ми на DMT. Разбира се, стремите се да отделяте еднакво време и сили за двете роли, но аз съм преди всичко Управител на магазин, и намирам за напълно естествено моя екип да може да разчита на мен на 100%. Но аз лично не го считам за бреме, а за огромна възможност, която стимулира личното ми развитие, и просто искам да науча колкото се може повече. Нека просто кажем, че се възползвам от факта, че съм жена, защото успявам да се възползвам в максимална степен от мултитаскинг уменията си:).

 

Опишете работната култура във връзка с DMT програмата.

 DMT програмата се характеризира с неформална култура на работа, която създава открита атмосфера, в която можете да разговаряте с ключови фигури на всички нива в JYSK. Можете да се допитате до всеки в организацията. Това Ви помага да опознаете всички аспекти на JYSK. DMT програмата е много професионална и подпомагаща - бях направлявана през цялото време, и винаги когато имах някакви въпроси, отговорите не бяха много далеч. Всички много помагат.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 Ако сте амбициозен, и желаете да постигнете максималното за себе си, бих казала, че JYSK е идеалната компания за вас. JYSK предлага интересни позиции с големи отговорности и възможност за развитие. Ако имате желание и работите усилено, JYSK предлага отлични кариерни възможности. Също така, JYSK има много привлекателна корпоративна култура, а това е много важен аспект за мен, и поради тази причина се надявам да представлявам JYSK за дълго време напред.

 

Позиция Регионален мениджър


• Управлявате всички магазини, работещи във Вашия район.
• Оптимизирате продажбите, печалбата и работата на всички магазини от района.
• Следите всички магазини и служители да са готови да посрещат клиенти.
• Управлявате, ръководите, обучавате, контролирате и работите тясно с управителите на магазини от Вашия район.
• Прилагате най-високи стандарти за магазините и клиентското обслужване като използвате нашите концепции: Ценностите на JYSK, Продажби и обслужване в JYSK и Лидерството на JYSK.

 

Като регионален мениджър ще имате следните отговорности:


• Отговаряте за общите продажби в целия район.
• Отговаряте за работните практики в магазините: ще гарантирате безпроблемната работа на всеки магазин и спазването на актуалните маркетингови кампании и промоции.
• Уверявате се, че всеки магазин да изпълнява своите бюджети и таргети за продажби и отговаря на нашите високи изисквания за отлично клиентско обслужване.
• Развивате и контролирате бюджетите, координирате и докладвате на Вашия мениджър.
• Управлявате, ръководите, работите и контролирате управителите на магазини от Вашия район.
• Следите и оказвате натиск на магазините, за да гарантирате, че управителите на магазини спазват своите бюджетни лимити, крайни срокове и цели за обороти.
• Провеждате и контролирате обученията, предвидени за персонала на магазина, за да гарантирате, че всички служители са подготвени и готови да обслужват клиенти по най-добрия възможен начин.
• Осигурявате добра работна среда.
• Осигурявате удовлетвореността от работата и благополучието на персонала на магазина.
• Извършвате проверки на магазините, за да се уверите, че са добре заредени, чисти и привлекателни, и че продуктите ни са изложени по най-добрия начин.
• Оценявате работата на отделните магазини шест пъти в годината, като анализирате ключови показатели и следите всички продуктови отдели.
• Забелязвате, развивате и оценявате работата на талантливи служители, които притежават потенциала да заемат по-висока и отговорна позиция в бъдеще.
• Обучавате и подготвяте външни управители на магазини, които трябва да бъдат готови да поемат даден магазин в рамките на три месеца.
• Координирате и подпомагате семинарите и съвместните срещи на всички управители на магазини от Вашия район 3 пъти в годината.
• Координирате и подпомагате семинарите и съвместните срещи на всички ръководители на магазини от вашия район 3 пъти в годината.


Позицията Регионален мениджър е идеална за Вас, ако ...


• сте сериозен, амбициозен и желаете да поемате големи отговорности на висока мениджърска длъжност.
• умеете да мотивирате и вдъхновявате своя персонал.
• сте ориентиран към резултати и се мотивирате от високи постижения, достигани с екипите на магазини.
• сте способен да вземате бързи, но добре обосновани решения когато е необходимо.
• бихте приветствали възможността да споделите и отпразнувате успехите заедно със служителите на магазините.
• сте упорит, последователен и добър в изпълнението на различни проекти.
• сте способен да делегирате задачи и отговорности.
• сте способен да планирате и съставяте график на времето си и да приоритизирате своите задачи.
• сте способен да откривате и развивате таланти, за да изградите солиден колектив от служители.
• имате позитивна и проактивна нагласа.


Разберете какво можем да Ви предложим.


Научете повече за нашата култура и работна среда, като кликнете "Запознайте се с Нилс" - един от нашите Дистрикт мениджъри, който ще опише какво е да бъдеш дистрикт мениджър в JYSK. 


Имате въпроси? 
Ако имате въпроси относно длъжността, можете винаги да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

Какво е да си Регионален мениджър в JYSK?


• Нито един ден не си прилича с другия. Работата ми е напълно непредсказуема.
• Опитвам се да обходя всички магазини в рамките на сравнително кратък период от време.
• Всяка сутрин изпращам коментари до всеки магазин за изпълнението на база техните индивидуални ключови показатели. Давам положителна оценка за добри показатели и критика за лоши такива. Правя това всеки ден.
• Като дистрикт мениджър можете ежедневно да измервате как се справяте - винаги усещате пулса на своята собствена работа.
• Все пак аз съм важна част от търговската култура на магазините - работим усърдно всеки ден, за да постигнем целите, зададени за областта.
• Имаме агресивен бюджет. Като отправна точка винаги се целим по-високо от реалистичното - но все пак това се основава на вярата, ЧЕ Е възможно.
• JYSK е страхотна компания по отношение на управлението - опитвам се, разбира се, да оправдая и да отговоря на това.
• Опитвам се да направя така, че моя контакт с персонала на магазина да не минава винаги през управителя на магазина. Ето защо се обръщам към Отговорниците на отдели и обсъждам с тях конкретните им сфери на отговорност – поущрявам ги за добре свършената работа и отправям конструктивна критика, ако е необходимо.
• Добивате толкова обширни познания по въпросите на търговията на дребно, защото ви се налага да се справяте с толкова много различни неща в JYSK – от кампании до обучение на персонал и годишни отчети.
• Стремя се магазините да получават ресурсите, които са им необходими. Ако, например, се налага да оптимизират оборудването на магазина, ангажирам бояджия или електротехник, за да гарантирам, че персоналът на магазина има всичко необходимо за успешна работа.
• Не просто си седим на мястото и получаваме лоши резултати. Ръцете ни са изключително развързани - което означава, че можем да сменим своя подход изключително бързо и да вземем някои бързи решения.

Предизвикателствата, пред които  се изправяте на Вашата позиция?


• Най-голямото предизвикателство, по мое мнение е, че задачите ми са изключително разнообразни. Понякога всичко преминава идеално и гладко, друг път работата на дистрикт мениджъра е тежка.
• Предизвикателство е, също така, да носиш толкова голяма отговорност. Превръща се в начин на живот, така че 8-часовия работен ден не Ви стига, ако желаете нещата действително да се случат.
• Толкова е трудно да се планира - никога не знаете какво ще Ви поднесе следващият ден.
• Работата с толкова много хора е едно непрекъснато предизвикателство - Вие не само отговаряте за абсолютно всичко, но и за благополучието на персонала.

Опишете културата на работа.


• В JYSK има уникална фирмена култура - това е особено видно в магазините. Те се радват на страхотна трудова етика.
• Не пропускаме да отпразнуваме своите успехи, за да гарантираме, че всеки се чувства част от нещо добро - и е възнаграден за усилията, които полага.
• Ежедневното сътрудничество между магазините е страхотно.
• Всеки управител на магазин има бюджет за социални събития в своя магазин. Имаме съревнования, в които магазините могат да спечелят награда. Това е хубаво – на хората им харесва.

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?


• Управлението в JYSK се характеризира с равенство - изслушваме всички, независимо от длъжността. Това е една от нашите най-големи ценности: насърчаваме всички служители да използват своето право и задължение да говорят. Това работи наистина добре.
• В магазините говорим много за ключовите показатели. JYSK е една от малкото компании с такъв открит начин за използване на показатели и резултати. Нашите управители на магазини имат достъп до огромно количество информация и това им дава възможност да съпоставят сравними показатели на своите магазини с останалите ни обекти.
• Ние сме стремително развиваща се компания, и по същество Вие сами определяте как ще приключи Вашата кариера. Ако желаете да я изведете до по-високо ниво, JYSK ще Ви помогне.
• Както съм казвал преди: в JYSK имаме фантастична фирмена култура – няма да откриете такава никъде другаде.

Работи като Ритейл мениджър в обучение (RMT)

Целта на RMT програмата е да Ви подготви за позицията на Ритейл мениджър с цялостната отговорност за осигуряване на възможно най-добрата работа на магазините и представянето на Вашата страна/регион, чрез разработване на стратегии, внедряване на актуалните JYSK концепции, реализиране на бюджети и постигане на зададени цели и задачи за страната. По време на RMT програмата ще работите като Дистрикт мениджър и ще отговаряте за свой регион, докато Ви подготвяме за ролята на Ритейл мениджър в JYSK. Когато станете Ритейл мениджър, ще работите с дистрикт мениджърите от вашия регион, и ще бъдете част от ръководния екип за страната.

RMT програмата накратко:

RMT програмата е международна програма. Ще работите с други RMT от различни държави и ще научите как функционират продажбите на дребно в различни култури.

 

  • Ще посетите множество обучителни курсове в Дания. Тъй като курсовете ще бъдат на английски език, е важно да усъвършенствате своя умения по английски език. Ще определяте и съгласувате задачите и сферите на личностно развитие, върху които да работите, в тясно сътрудничество с Вашия Кънтри мениджър.
  • По този начин ще съчетавате теорията, научена от курсовете, с конкретни задачи в практиката, актуални за длъжността Ритейл мениджър във Вашата страна.
  • Освен това, курсовете имат за цел да развиват вашите умения по отношение на общуване, управление на продажби на дребно, планиране и развитие.
  • Ще се научите да използвате различни инструменти за управление, като PDP, SIRIUS, JLiP и PPA.

 

По време на своята RMT програма, ще усвоите и усъвършенствате следните задачи:

  • Разработване на цели - краткосрочни и дългосрочни - за да успеете в избрани фокус области.
  • Подпомагане, обучение и развиване на дистрикт мениджъри за обезпечаване на високи търговски стандарти, реализиране на бюджети и подобряване на оборотите за страната/региона.
  • Обезпечаване на възможно най-доброто управление на магазини и региони за страната, чрез откриване и подбор на най-талантливите кандидати за длъжностите SMT, SM, DMT и DM (съвместно с Мениджър ЧР).
  • Разработка, внедряване и контролиране на годишен бизнес план и оптимизиране на работата на магазините в сътрудничество с всеки дистрикт мениджър.
  • Изготвяне и изпълнение на бюджети, цели и други задачи за страната.
  • Обезпечавате успешна реализация на всички JYSK концепции (Обещания на JYSK към клиента, Ценности на JYSK и Лидерство на JYSK) във всички магазини и всички райони на страната/региона.
  • Оптимизирате магазинната мрежа съобразно целите и задачите на страната, чрез отваряне на нови магазини и преместване и разширяване на съществуващите обекти.
  • Поставяте задачи, мотивирате и оказвате разумен натиск върху регионите, за да обезпечите, че дистрикт мениджърите спазват бюджетните рамки, крайните срокове и реализират заложените обороти.

 

RMT програмата е идеална за Вас, ако ...

  • сте сериозен, амбициозен и имате желание да поемате отговорности на висока мениджърска длъжност.
  • желаете да дадете своя принос и да служите по най-добрия начин на компанията.
  • имате стратегическо мислене и сте силно ориентиран към резултати.
  • сте посветен на своята работа и очаквате много от себе си.
  • умеете да планирате и съставяте график на времето си и приоритизирате своите задачи.
  • гордеете се да развивате своя екип и да виждате, че всеки член на екипа успява.
  • сте готов да поемате предизвикателства и да развивате себе си.
  • умеете да вземате стратегически и добре обосновани решения.
  • умеете да откривате и развивате таланти, за да изградите солиден колектив.
  • имате позитивни и проактивни нагласи.
  • имате възможност да пътувате.

 

Разберете какво може да Ви предложи нашата RMT програма.

Научете повече за нашата култура на работа, като кликнете "Запознайте се с Драган" - един от нашите ритейл мениджъри в обучение, който ще опише какво е да бъдеш RMT в JYSK.

 

Имате въпроси?

Ако имате някакви въпроси за длъжността, моля не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

 

Първи мисли за RMT програмата?

 Исках да науча дори повече за цялостната картина на JYSK като международна компания, която отбелязва растеж всяка година - както и за многобройните процеси, които стоят зад постиженията на компанията; да развия лидерските си умения с още по-добри инструменти в рамките на стратегическата комуникация и като се поуча от опита на курсовите ръководители; да посрещам предизвикателства и развивам себе си като ръководител, за да бъда готов за позицията на Ритейл мениджър, когато настъпи часът. Запознавам се с различни хора от различни държави и споделям най-добри практики с тях.

 

Какво е да бъдеш RMT в JYSK?

 Преди всичко, аз съм Дистрикт мениджър, така че моята работа, моя регион и цялостната ни работа са моя първи приоритет. Участието ми в RMT програмата означава, че се налага да съчетавам работата си като дистрикт мениджър с новите задачи, имащи отношение към RMT програмата. Трябва дисциплина и гъвкавост - защото се налага да съчетавате отговорностите на дистрикт мениджър със задачите по RMT програмата. RMT програмата означава да излезете от зоната си на комфорт и да си отправите към нови предизвикателства.

 

Предизвикателства, които ще срещнете в програмата?

 Планиране, планиране и още планиране. Структурата на ежедневната Ви работа ще бъде подложена на изпитание, като най-вероятно ще се провалите, защото се преплитат твърде много параметри и хора. Но ще научите много от това! Да познавате своите слабости, да се учите от своите грешки и да умеете да променяте своите навици е единственото нещо, което има значение, когато желаете да се развивате.

 

Опишете работната култура във връзка с RMT програмата.

 Всяка служебна функция Ви осигурява уважението и помощта, от които се нуждаете, за да успеете - в RMT програмата. С взаимно уважение всичко е възможно. Колективната атмосфера е страхотна - всички познават JYSK, а културата е, че “караме нещата да се случват”. Страхотно е да срещаш колеги от други държави, защото дава възможност да се опознаете и разберете взаимно.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 В JYSK работим много и постигаме удивителни топ показатели що се отнася до реализиране на високи резултати. Освен това, ние сме една изключително добре организирана компания със силна структура и установени процедури. Ние все пак сме JYSK и носим този скандинавски лидерски дух, който дава на всички възможност да се движат напред и да се отличат. Всички служители – без значение от нивото - ще бъдат изслушани и ще получат възможността да се развиват и придвижат по-високо по кариерната стълбица на JYSK. Всеотдайността открива възможности. Независимо какво мислите, че JYSK е ще бъдете изненадани да откриете, че той е много повече от това - той определено ще надхвърли Вашите очаквания.

 

Позиция Ритейл мениджър (RM)

Като Ритейл мениджър ще отговаряте за обезпечаване на оптималната работа на магазините на JYSK и цялостната работа във Вашия регион, чрез разработване на стратегии, внедряване на актуалните JYSK концепции, реализиране на бюджети и постигане на зададени цели и задачи за страната.

Като Ритейл мениджър сте подчинен на Кънтри мениджъра във вашата страна.

Като Ритейл мениджър ще имате следните отговорности:

  • Изготвяне и изпълнение на бюджети, BSC цели и други задачи за страната.
  • Обезпечаване на възможно най-доброто управление на магазини и региони, чрез откриване и подбор на най-талантливите кандидати за длъжностите SMT, SM, DMT и DM съвместно с Мениджър ЧР.
  • Разработка, внедряване и контролиране на годишен бизнес план и оптимизиране на работата на магазините в сътрудничество с всеки регионален мениджър.
  • Обезпечавате подготвеност на магазините и служителите за клиентите  - целта е да възпитаме съзнание за клиента на първо място на всички нива в организацията.
  • Обезпечавате реализация на всички JYSK концепции (Обещания на JYSK към клиента, Ценности на JYSK и Лидерство на JYSK) във всички магазини и всички райони на страната/региона.
  • Успявате да обясните и разкриете критериите за успех - краткосрочни и дългосрочни - за да изградите основа за успех в избраните сфери на фокус.
  • Подпомагате, обучавате и развивате регионалните мениджъри, за да обезпечите високи търговски стандарти, да подобрите оборотите за региона/страната и изпълните бюджетите.
  • Оптимизирате магазинната мрежа съобразно целите и задачите за страната, чрез отваряне на нови магазини и преместване на съществуващите обекти.
  • Поставяте задачи, мотивирате и оказвате разумен натиск върху регионите, за да се уверите, че регионалните мениджъри спазват бюджетните рамки, крайните срокове и реализират заложените обороти.

Тази позиция е идеална за Вас, ако Вие ...

  • сте добър и праволинеен ръководител;
  • сте сериозен, амбициозен и мотовиран да постигате отлични резултати;
  • имате стратегическо мислене и сте ориентиран към продажби и резултати;
  • сте позитивен и проактивен с много енергия и ентусиазъм;
  • гордеете се да развивате своя екип и да го виждате как успява;
  • умеете да откривате и развивате таланти, за да изградите солиден колектив;
  • имате възможност да пътувате.

Разберете повече за нас и научете какво можем да Ви предложим.

Научете повече за нашата култура на работа, като кликнете "Запознайте се с Игор" - един от нашите Ритейл мениджъри, който ще опише какво е да бъдеш RM в JYSK.

Имате въпроси?

Ако имате някакви въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

 

Какво е да бъдеш RM в JYSK?

 Работата е динамична и изпълнена с много предизвикателства, но това е същото, което те кара да се будиш сутрин с мисълта, че тази позиция е много интересна и забавна. Трябва да бъда много гъвкав и да се адаптирам към много различни ситуации и потребности - и да умея да им реагирам и да вземам бързи и добре обосновани решения. Заедно с регионалните мениджъри, трябва да бъда образец за поведение за останалите в организацията, във всичко което правя, независимо дали се отнася до моя стил на ръководене и управление, начина по който правя коучинг и ги мотивирам или начина ми на общуване. Като цяло трябва да постигна високо ниво на взаимодействие между ритейл организацията и работата на централния офис. Един от ключовете за успеха е да открием правилните служители за правилните длъжности и да ги доразвием чрез по-нататъшни обучения, проекти и последващ контрол. Работата на Ритейл мениджъра може да бъде доста тежка и стресова, но аз наистина я харесвам!

 

Предизвикателствата, пред които се изправяте на вашата позиция?

 Основното предизвикателство е винаги да обезпечавам добро изпълнение във всички мои сфери на отговорност. Всичко има значение, за да получа възможно най-добрите резултати, но и винаги има какво още да се подобри.

 

Опишете работната култура във вашия регион.

 Тя е смесица от усилен труд и страхотна екипна работа. Изповядваме много ангажираща и изпълнена с взаимно доверие работна култура, с много екипна работа. По-голямата част от нашите действия и решения се основават на участия на служители в брейнсторминг процеси на различни семинари или кафе-срещи. Има невероятна атмосфера където и да отида и да срещна служители на JYSK.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

Защото в JYSK мнението на всеки служител има значение; всеки има правото и задължението да се изразява гласно. JYSK ще направи много за персонала и ще осигури цялото обучение, необходимо за развитието на отделния служител. JYSK разпознава работливите и продуктивни служители с потенциал и им предлага възможност да направят професионална кариера в JYSK.

Позиция Кънтри мениджър

Като Кънтри мениджър ще отговаряте за обезпечаване на оптималната работа на магазините на JYSK и цялостната работа във вашата страна, чрез разработване на стратегии, внедряване на актуалните JYSK концепции, реализиране на бюджети и постигане на зададените цели и задачи за страната.

Като Кънтри мениджър сте подчинен на Вицепрезидента Ритейл в JYSK Nordic.

Като Кънтри мениджър ще имате следните отговорности:

  • Отговаряте за развитието и работата на JYSK във Вашата страна съобразно Ценностите на JYSK и Лидерството на JYSK.
  • Осъществявате възможно най-доброто управление във Вашата страна: подбор на най-талантливите кандидати за позициите RM, Финансов мениджър, Мениджър ЧР (съвместно с ЧР).
  • Поемате пълна отговорност за годишния бизнес план и бюджети за реализация; на инициативи за постоянно развитие на концепции, оборот и EBIT.
  • Отговаряте за изграждането на добро сътрудничество с много други колеги от организацията.
  • Оптимизирате информационния и комуникационния поток в страната, към и от JYSK Nordic.

Тази позиция е идеална за вас, ако вие ...

  • сте състезателен тип личност, който винаги иска да бъде най-добрия;
  • сте фокусиран върху постигане на резултати и създаване на стойност за JYSK;
  • обичате да отправяте и да поемате предизвикателства;
  • сте мотивиран да вдъхновявате и развивате членовете на своя екип;
  • сте добър и праволинеен ръководител;
  • имате стратегическо мислене.

 

Разберете повече за нас и научете какво можем да ви предложим.

Научете повече за нашата култура на работа, като кликнете "Запознайте се с Йохан" - един от нашите Кънтри мениджъри, който ще опише какво е да бъдеш Кънтри мениджър в JYSK.

Имате въпроси?

Ако имате някакви въпроси за длъжността, моля, не се колебайте да се обърнете към нашия отдел ЧР в България на адрес karieri@jysk.com.

Какви са вашите цялостни сфери на отговорност?

 Като Кънтри мениджър, аз съм цялостно отговорен за развитието и работата на JYSK в нашата страна (Швеция) съобразно Ценностите на JYSK и Лидерството на JYSK. Подчинен съм на Вицепрезидент Ритейл.

 Отговарям за изграждането на добро сътрудничество със следните колеги:

  • Ритейл мениджър;
  • Финансов мениджър;
  • Мениджър човешки ресурси;
  • Мениджър логистика;
  • Мениджър развитие;
  • Мениджър продажби и маркетинг;
  • Регионален мениджър;

 Отговарям за изграждането на нови магазини и за развиването на магазините и тяхната работа; отговарям за бизнес планиране и бюджети за реализация на инициативи за обезпечаване на постоянно развитие на концепции, оборот и EBIT. Оптимизирам информационния и комуникационен поток в страната, както и към и от JYSK Nordic. Обезпечавам всички в организацията да познават и да споделят Ценностите на JYSK и Лидерството на JYSK.

 

Какво е да си Кънтри Мениджър в JYSK?

 Не мисля, че съществува нещо такова, като обикновен ден на Кънтри Мениджър. Толкова много различни неща се случват всеки ден през цялата година, но същевремено именно това го прави едно вдъхновяващо предизвикателство. Един ден съм на среща и обсъждам стратегията за следващите три години или тактиката за асортимента, а на следващия посещавам магазини с други членове на екипа, или обсъждаме как да планираме и осъществим кампанийните дейности за следващата година през различни медийни канали, като вестници, телевизия и социални медии. Или посещавам и оценявам локации за нови магазини. Или пък оставам в офиса и комуникирам със служители от централния офис и проследявам проекти, инициативи, резултати и ключови показатели. Ето какво го прави толкова интересно и същевременно сложно - няма два еднакви дни.

 

Предизвикателствата, пред които се изправяте на вашата позиция?

 Предизвикателството е да открия баланса между желанието си да се развивам бързо и да обезпечавам всички да сме на верен път. С толкова много магазини, пръснати из цялата страна, и с толкова много различни функции, е изключително важно всеки да познава очакванията и да се чувства уверен какво да прави и как да го прави. Може и трябва да има много различни мнения и начини за извършване на задачите, но един от най-големите фактори за успеха на JYSK е правенето им по еднакъв начин. Отново и отново, това се оказва най-ефективният начин за работа в такъв вид голяма компания.

 

Опишете работната култура във вашата страна.

 Харесва ми да виждам, че работим в атмосфера, която е открита, несложна и без излишна йерархия. Всеки трябва да чувства, че винаги може да изрази своите мисли и мнения. Определено вярвам, че най-добрата организация държи и определя ясно собствените си сфери на отговорност. Ние сме в бизнеса, за да бъдем най-добрите, а най-добрият начин да осъществим това е като развием екипа.

 И накрая, бих казал, че това е една много конкурентна атмосфера с невероятна енергия, ентусиазъм и стремеж към успех, но в същото време никога не забравяме да се забавляваме и да празнуваме страхотните неща, които се случват непрекъснато.

 

Защо хората биха избрали да работят в JYSK?

 Работя в JYSK от 17 години, бил съм на почти всяка позиция в организацията на търговията на дребно, и все още го намирам толкова вдъхновяващо и мотивиращо. Основната причина за мен е, че JYSK никога не спира да се развива, и Вие получавате такава фантастична възможност да се развивате и да поемате нови предизвикателства. Също така оценявам много силната култура на победител, която казва, че всичко е възможно. В историята на JYSK е доказано толкова много пъти, че ако имате поставена цел и сте твърдо решен да я постигнете, има действително много голям шанс да я постигнете. Наистина харесвам този дух!