Центърa за Обслужване на клиенти на JYSK

Работете като Сътрудник Обслужване на клиенти

  • Да бъдете страхотен сътрудник и да намирате правилните решения за клиентите
  • Да имате правилното отношение и ние ще ви научим на всичко, което трябва да знаете, за да се справяте беузпречно в отдела
  • Да бъдете част от уникален и силен екип
  • Получавате възможността да направите бърза професионална кариера в JYSK
  • Да бъдете част от страхотна компания, която прави много за служителите си.

Като Сътрудник Обслужване на Клиенти, вие ще имате следните отговорности:

  • Да бъдете страхотна подкрепа и да допринсяте за цялостното представяне на Центъра за Обслужване на Клиенти и на своя екип
  • Да постигнете и запазите разширени познания за нашите продукти и услуги.
  • Да познавате клиентите си – да сте наясно с техните потребности, ситуация и настроение.
  • Да се уверявате, че вашия отдел предоставя качествено обслужване всеки път.
  • Да участвате в оптимизацията и развитието на всекидневните процедури
  • Ежедневен контакт с клиентите, доставчиците и магазините на JYSK

Позицията е подходяща за вас, ако вие…

  • процъфтявате в забързана и динамична атмосфера, където ден с ден не си приличат
  • се стремите към постигане на резултати и сте мотивирани от приноса ви към представянето на целия екип
  • имате страхотна енергия, харизма и позитивна нагласа
  • сте добър екипен играч, винаги готов да помогне на колегите си
  • винаги сте усмихнати и готови да помогнете на клиентите, винаги ги поставяте на първо място и им създавате уникално изживяване
  • сте гъвкави и можете да приоритизирате задачите си
  • сте трудолюбиви, точни и искате да се учите и развивате

 

Опознайте ни и разберете какво можем да ви предложим.

Научете повече за позицията на Сътрудник Обслужване на Клиенти и за нашата работна култура в JYSK, като натиснете „Запознайте се с Кристина” – един от нашите сътрудници Обслужване на Клиенти, които ще ви опишат какво означава да работите в JYSK.

Имате ли въпроси?

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас, като ни пишете на имейл karieri@jysk.com.

Какво първоначално си помислихте за позицията?

  • Да бъдеш в контакт с други хора е нещо, което много ми харесва, но работата в магазина не беше за мен – така, че си помислих, че е естествено да опитам с обслужването на клиенти.
  • Винаги съм знаела, че JYSK е много голяма компания, която се развива в много различни посоки, но друго почти незнаех. Затова просто прегърнах възможността и съм много щастлива, че го направих.

 

Какво е чувството да бъдеш Сътрудник Обслужване на Клиенти в JYSK?

  • Мисля, че е страхотно и че ден с ден няма еднакъв. Може би изглежда монотонно да получаваш обаждания и съобщения по цял ден, но е различно всеки ден – никога не знаеш кой ще се обади и какъв проблем ще трябва да разрешиш.
  • Съществуват множество различни задачи при обслужването на клиенти и ние винаги трябва да можем да разрешим възникналите проблеми и да се уверим, че клиентите ни са останали доволни.

 

Предизвикателствата, които срещате във вашата позиция?

  • Предизвикателствата са, че никога незнаеш кой ще ти се обади, може да е клиент с проблем, но може да е и доставка, която е била повредена – и тогава зависи от нас да намерим првилното решение на проблема.
  • Всички предизвикателства, които получаваме трябва да бъдат разрешени, било то повредени или изтрити артикули, клиенти и пр., ние винаги трябва да открием най-доброто решение на казуса, така че клиента да остане доволен.

 

Опишете работната култура във вашия отдел.

  • Това е една изключително непринудена атмосфера, тук в Центъра за Обслужване на Клиенти, и ние сме се сработили много добре като екип.
  • Всеки говори с другия учтиво и винаги поддържаме добрия тон между колегите, забавляваме се, шегуваме се един с друг, дори с Тийм Лидерите.

Защо другите трябва да предпочетат JYSK като работно място?

  • Първо, бих казала, заради сплотеността, която имаме. Фактът, че сме толкова близки и се чувстваме добре заедно – но също и заради множеството предизвикателства и решения, които трябва да се намерят по време на деня, което мисля е страхотно.
  • Трябва да умеем да правим много различни задачи и да се усеща, че се усмихваме дори през телефона, така че клиентите ни да остават доволни.

Какво следва оттук нататък?

  • Наслаждавам се на момента и приемам предизвикателствата, които срещам, но разбира се, след време, бих искала да започна да се изкачвам по кариерната стълбица в JYSK.
  • Нашият отдел ще продължава да расте, затова и много нови възможности ще се открият пред мен, като например Отговорник Зона или Тийм Лидер.

Работете като Отговорник Зона

  • Вие сте отговорен за вашата зона в Отдела за Обслужване на Клиенти
  • Напътствате, мотивирате и въвличате колегите във вашия екип
  • Имате възможността да изградите бърза професионална кариера в JYSK
  • Вие сте част от страхотна компания, която прави много за своите служители
  • Вие сте част от уникален и силен екип.

Като Отговорник Зона, вие ще имате следните отговорности:

  • Отговорност за вашата зона от обслужването
  • Обучавате и информирате колегите си относно вашата зона
  • Участвате във въвеждането на нови кампании и инициативи
  • Имате добри знания относно продуктите си и системите
  • Помагате и осигурявате отлично ниво на обслужване всеки път
  • Участвате в оптимизацията и развитието на дневните процедури и обучения

Позицията е подходяща за вас, ако вие…

  • искате отговорности и възможността да повлияете на работното си място
  • сте екипен играч и добър колега, който е готов винаги да помага на останалите
  • процъфтявате в динамична и натоварена среда и можете да се справяте с множество различни задачи наведнъж
  • сте вдъхновяващ мотиватор
  • Имате много енергия, харизма и позитивно отношение
  • сте гъвкав и можете да приоритизирате вашите задачи, така че клиентите да остават винаги доволни
  • сте усмихнати и отзивчиви

Опознайте ни и разберете какво можем да ви предложим

Научете повече за позицията на Отговорник Зона и за нашата работна култура в JYSK, като натиснете “Запознайте се с Лили” – един от нашите Отговорници Зона, която ще ви опише какво е да се работи в JYSK.

Имате ли въпроси?

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с Отдел Човешки Ресурси, като ни пишете на имейл karieri@jysk.com.

 Какво първоначално си помислихте за позицията?

  • Работя в JYSK от вече много години. Започнах като студентка в магазина, след това Ръководител продажби, и по-късно Управител, така че реших, че е време да видя JYSK от друг ъгъл. Открих тази позиция и съм вече 2 хубави години на нея.

 

Какво е усещането да си Отговорник Зона в Отдел Обслужване на Клиенти в JYSK?

Лили отговаря за всички студенти  в Центъра за Обслужване на Клиенти в Дания

  • Толкова е готино да имаш отговорността за новите служители и да виждаш тяхното развитие. Да ги напътстваш как ние работим с клиентите си, системите и продуктите. Наистина е прекрасно да ги обучаваш и да ги оформиш, да виждаш как израстват. Може би, това е най-хубавата част от това да си Отговорник Зона.

 

Предизвикателства, с които се сблъсквате на вашата позиция?

  • Много предизвикателства имаме пред нас в най-натоварените ни периоди – може би периода около рождения ден на JYSK. В такива периоди имейлите и телефоните ни прегряват, но остава важно, нашите студенти и служители да получат времето, от което се нуждаят.
  • Въпреки че ние сме много натоварен отдел, винаги сме нащрек и отделяме много внимание на срещите ни с нашите нови служители. Проследяваме интервютата им, прегледа на продукта или каквото и да е друго.
  • В сравнение с магазините, В Отдел Обслужване на Клиенти начина да осъществиш контакт с клиентите е напълно различен – трябва да си подготвен, но другоячее. В магазините можете да видите клиентите и да прочетете техния език на тялото, но не можете да направите същото по телефона и затова е много важно да слушате внимателно и наистина да разберете клиента, за да намерите най-доброто решение.

 

Опишете работната култура на вашето работно място

  • Ние се забавляваме много с толкова различни характера на едно място. Фактът, че сме много и различни хора създава една наистина приятна атмосфера.
  • Ние си помагаме и подкрепяме всеки ден – всички сме експерти в дадена област, а това означава, че винаги има кого да попиташ, ако не си сигурен или искаш да научиш нещо ново. Това ни помага да се сплотим и като екип.

Защо другите трябва да изберат да работят в JYSK?

  • Трябва да изберат да работят в Обслужване на Клиенти, защото ние сме толкова отзивчиви и се подкрепяме взаимно. Работата е страхотна, с наистина добра атмосфера и JYSK като цяло е едно добро работно място. Точно затова работя в компанията толкова дълго време.
  • Съществуват толкова много възможности в JYSK.Можете да отидете в чужбина, да работите в магазините, в складовете, в главния офис, и всичко това без да напускате компанията.

Какво следва оттук нататък?

Със сигурност се виждам в JYSK и за в бъдеще. Следващата стъпка за мен е, че заедно с Отдел Човешки Ресурси ще разгледаме кандидатурите, които сме получили и ще селектираме подходящите кандидати. Това е следващата стъпка за мен и аз я очаквам с нетърпение.

 

Работете като Тийм Лидер в обучение в Отдел Обслужване на Клиенти

  • Сграбчвате възможността за бърза професионална кариера в JYSK
  • Нашата програма за обучение ще ви подготви за позицията на Тийм Лидер, където вие ще бъдете отговорни за ваш собствен екип Обслужване на Клиенти
  • Получавате работни дни, пълни с отговорности, предизвикателства и обучения
  • Ставате част от силен и уникален екип, където взаимопомощта и желанието за победа са на фокус
  • Ставате част от голяма компания, която прави много за служителите си.

Обучителната програма за Тийм Лидер накратко:

  • Вие ще бъдете следван и напътстван от Тийм Лидер
  • Вашата работа ще бъде сходна с тази на действащ Тийм Лидер
  • Ще получите обучение, което ще ви подготви добре за позицията на Тийм Лидер на ваш собствен екип
  • Вашият ментор ще ви напътства, ще оценява работата ви и ще посочва нещата, над които трябва да работите, за да се се подготвите добре.

По време на програмата за обучение, вие ще усъвършенствате следните задачи:

  • Планирате и организирате задачите за екипа, за да сте сигурни, че ще постигнете крайната цел за деня/седмицата/годината.
  • Планирате и организирате множеството крайни срокове
  • Управлявате цялостното представяне на екипа ви
  • Напътствате, въвличате и мотивирате своите служители
  • Наставлявате и работите заедно с вашите служители, според тяхното ниво на развитие
  • Съставяте нови цели за вас и вашия екип

Позицията е подходяща за вас, ако…

  • сте амбициозни, сериозни и ориентирани към резултатите, с нагласата да побеждавате
  • искате да се учите и приемате обратна връзка
  • сте способни да оставате спокойни в динамична и напрегнатна обстановка
  • можете да вземате решения и да поемате отговорност както за магазина, така и за своя екип
  • процъфтявате в динамична и натоварена атмосфера
  • сте енергични и с позитивна нагласа, която ще зарази и останалата част от екипа
  • с удоволствие участвате в дневните задачи на екипа
  • искате отговорности и възможността да повлияете на работното си място
  • можете да следите множество различни казуса едновременно
  • сте мотивиран постоянно да подобрявате обслужването на клиентите

Опознайте ни и разберете какво можем да ви предложим.

 Научете повече за позицията на Тийм Лидер в обучение и за нашата работна култура в JYSK, като натиснете на „Запознайте се с Расмус” – един от нашите Тийм Лидери в обучение, които описват какво е да се работи в JYSK.

Имате ли въпроси?

Ако имате въпроси относно позицията, не се колебайте да се свържете с Отдел Човешки Ресурси на имейл karieri@jysk.com

Какво е усещането да си Тийм Лидер в обучение в Отдел Обслужване на Клиенти в JYSK?

  • Наистина вълнуващи работни дни, където се сблъскваш с много отговорности и предизвикателства по време на деня, които включват персонала, клиентите, транспортните компании, но отделите в JYSK. Затова, че е невероятно преживяване да съм на тази позиция.
  • В Отдел Обслужване на Клиенти ден с ден не си приличат, всеки ден е различен.
  • Справяла съм се с много различни задачи, и въпреки че може да съществуват много етапи, през които трябва да преминеш, тук в JYSK, много често ти взимаш крайното решение.

Предизвикателства, които срещате на своята позиция?

  • Предизвикателствата, с които се сблъсквам са най-различни. Когато става въпрос за клиентите, тогава има определени предизвикателства, които понякога изискват от теб да мислиш малко по-креативно, за да ги решиш.
  • Също така бих казала, че що се отнася до екипа, може да съществуват интересни предизвикателства и в тази част съм все още много нова. Смятам, че е голям скок, от служител до тийм лидер, но намираш интересни решения всеки ден.

 

Опишете работната култура на вашето работно място.

  • Работната култура в нашия екип е наистина добра и едно от нещата, което е фокус за нас в JYSK
  • Работната среда и начина, по който се отнасяме към нещата, са невероятно позитивни. Ние сме един голям екип, който си помага и ние знаем какво е важно и за какво се борим всеки ден.
  • Общо взето имаме една страхотна работна култура и хора, с които работим. Те искат да дадат максимума от себе си, затова че е много готино да бъдеш част от това.
  • Ние покриваме голям спектър от хора и това създава една много добра комбинация. Спомага за добрата енергия и развитието между служителите.

Защо другите биха избрали да работят в JYSK?

  • Ако трябваше да препоръчам на някой друг да работи в JYSK, бих казал, че ще получи изключително многообразие и приятни работни дни.
  • Трябва да използва мозъка си често и е предизвикван от, например, клиентите, които се обаждат или от проблемите, които могат да се появят в организацията, в магазините, в офиса, между колеги или в други отдели на JYSKВъпреки това, мисля, че независимостта, която има би имал тук, на това бих наблегнал. Фактът, че имаш независимостта и възможността да повлияеш на нещата, върху които работиш е много позитивна черта.

Какво следва оттук нататък?

  • Следващата стъпка за мен е да стана Тийм Лидер със свой екип – и дали това ще бъде в Дания или в друга страна, не е важно за мен. Бих искал да натрупам повече опит и след това, на определен етап да се изкача по кариерната стълбица в JYSK.

 

 

 

Работа като Тийм Лидер в Отдел Обслужване на клиенти

  • Като Тийм Лидер вие сте отговорни за вашия екип и за неговото представяне.
  • Отговорни сте за служителите си, включително и за обученията, коучинг и развитието им.
  • Трябва да винаги да сте сигурни, че персонала е на разположение и е готов да предостави отлично обслужване по всяко едно време.
  • Помагате в създаването на силен и уникален екип, където взаимопомощта и стремежа към победа са водещи.
  • Сте част от огромна компания, която прави много за своите служители
  • Сте сграбчили възможността да изградите професионална кариера в JYSK.

Като Тийм Лидер ще имате следните отговорности:

  • Водите екипа си към успех
  • Сте човека, който взима финалното решение що се отнася до Обслужване на клиенти
  • Подобрявате и осигурявате най-доброто обслужване
  • Управлявате и оптимизирате цялостното представяне на екипа
  • Обучавате, коучвате и развивате вашите служители
  • Проследявате и оценявате представянето на служителите ви.
  • Планирате, делегирате и организирате различните задачи и отговорности и следите за крайните срокове.
  • Водите, въвличате и мотивирате своите служители
  • Поставяте нови цели за екипа и цялостното представяне на Центъра за Обслужване на Клиенти


Тази позиция е подходяща за вас, ако вие…

  • сте сериозни, амбициозни и искате да подобрявате и развивате себе си
  • сте ориентиран към постигане на резултати и се мотивирате от постояния стремеж за подобряване на обслужването
  • сте способни да оставате спокойни в динамична и напрегната обстановка
  • можете да взимате решения и да поемате отговорност както за екипа, така и за обслужването на клиенти
  • сте енергични и позитивни и по този начин повлиявате и на своя екип
  • сте мотиватор, който показва посоката и вдъхновява останалите
  • можете да определяте и формулирате ясни цели и задачи
  • сте организиран, добър в планирането и виждате "голямата картина"
  • вярвате в ценностите на JYSK и се уверявате, че и вашите служители ги спазват.

Опознайте ни и разберете какво можем да ви предложим.

 Научете повече за позицията на Тийм Лидер и за нашата култура в JYSK, като натиснете "Запознайте се с Маделин" - един от нашите Тийм Лидери, която ще опише какво е да работиш в JYSK.

Имате ли въпроси?

Ако имате въпроси относно позицията, не се колебайте да ни пишете на имейл karieri@jysk.com

Какво първо си помислихте за позицията?

  • Работила съм в Обслужване на Клиенти през целия си живот и бях изключително заинтригувана от възможностите, които JYSK предлагаше към тази позиция. Имах възможността да отворя нов Център за Обслужване на Клиенти и да помогна за развитието както на себе си, така и на JYSK.
  • Това е роля с много отговорности, но и свобода да подобряваш задачите и процесите, което ми допада много.

Какво е да бъдеш Тийм Лидер в Обслужване на Клиенти в JYSK?

  • Забавно и предизвикателно и имам възможността да развивам себе си и моя екип, така че да станем още по-добри в работата си.
  • Центъра за Обслужване на Клиенти и ролята на Тийм Лидера са нови позиции за JYSK, така че за мен това означава много планиране и организиране. Правя го, за да се уверя, че предлагаме обслужването, което искаме, с добри показатели и внимание към нуждите на клиентите.
  • Уверявам се, че вървим заедно с цялата компания – получаваме правилното обучение, присъстваме на важни събрания, обучаваме магазините и себе си в зони, в които можем да бъдем по-добри и пр. Всъщност, аз се опитвам да въвличам Центъра за Обслужване в бизнеса на JYSK като цяло, както и да следваме и помагаме за еволюцията на компанията. Често ми се случва да помагам за развитието и даването на добри идеи като цяло за обслужването на клиентите в JYSK.

Предизвикателства, които срещате в позицията?

  • Предизвикателствата често са това, което прави работата толкова разнообразна и подходяща за мен като човек. Обичам да виждам как моето работно място се развива и върви към по-добро. Ние имаме бърза и постоянно развиваща се работна среда в JYSK.
  • Винаги мога да отделям повече време, за да направим всичко, така както го искаме. Имаме високи цели, показатели и амбиции – аз искам всички клиенти и моите служители да получават времето и помощта, от която се нуждаят, а понякога е трудно да бъдеш на разположение на всички тях, затова трябва да можеш да приоритизираш и да бъдеш организиран.
  • Също така е предизвикателство да се увериш, че комуникацията е добра и информацията се разпространява до всички необходими участници. Например, ако ще бъде въвеждана промяна в компанията, ние искаме всички да разберат какво имаме предвид и какво искаме. Всички ние искаме да знаем и да работим към постигането на същата цел, без значение дали работиш в магазина или в отдел Обслужване на Клиенти. Така че, когато е необходимо всички да са наясно, също така зависи от мен, да бъда добра в комуникирането на целта – с всякакъв тип хора. Силно вярвам, че трябва да си добър комуникатор, за да успееш в тази роля.

Опишете работната култура във  вашия екип

  • Ние работим в екип и всеки един от нас поема отговорност работата да бъде свършена, заедно. Ние винаги се окуражаваме един друг, да поемаме повече предизвикателства, за да може да се развиваме на своите позиции.

Защо другите трябва да изберат да работят в JYSK?

  • Никога няма скучен момент!
  • Винаги се стремим да бъдем по-добри и постоянно правим подобрения, за да направим клиентите и служителите си щастливи.
  • JYSK е винаги заинтересован от нашите идеи и предложения, така че, ако сте човек, който обича бързоразвиваща се компания, която е добра в празнуването на малки и големи победи, JYSK наистина ще ви хареса.